Dagens


Blus I♥LINK / Leggings H&M / Skor DinSko

Hej där ute i snöstormen! Här yr det snö som bara vad, men tog mig ändå ut i snön för att fota några outfitbilder. Hur som helst, idag blir det att packa kappsäcken för imorgon bär det av! Vart får ni veta imorgon. Hihi! Ha en fin annandag jul.

PS! Kolla min systers nya fotoblogg HÄR!

missay

jag fick en fruktkorg, kökshanddukar, almanacka och smink.

riktigt fin blogg :D

Tack!:D

Händer idag?:)

andrea

sv: haha tur är väl det :D

Sv: Det kan jag göra, följ gärna min om du har lust ;)

Sv: Har lagt till dig :D

julia

Snyggt! :D

♥ Tokii

Vad gör du såhär på annandag jul då? :)

♥ Tokii

Okjag var ute och åkte skidor förut ;D

Vart ska du åka då?

julia

Sv: Tack! Blev du nöjd med julklapparna? :)

andrea

sv: haha aight ;D

julia

Sv: Jag blev jätte nöjd :-D

sv: tackar!

är allt bra med dig? (:

Snygg outfit! Och gillar din header, galet fin! :D



Jag har startat en ny grej i min blogg!

Vem som helst får gästblogga utan massa krångel

När man gästbloggar ingår 1 valfri bild + länkar var man vill i inlägget!



Intresserad?

Kika dig in på min blogg för mera info.

Eller klicka på direkt länken. :D

http://spoink.blogg.se/2010/december/vill-du-gastblogga-utan-massa-krangel-las-in.html



~Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar. ~

josefin

sv: Tack, det är ju du som har fotograferat ;DDD

missay

vad har du hittat på idag då?

fan vad snygg skjorta :D

Ebba

Vilken fin skjorta :3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR