We ♥ KanDee


Visst älskar vi KanDee? Hennes linnen och teckningar är ögongodis! ♥ Dessa linnen ovan blir dina för 269kr styck. Besök KanDees blogg, eller varför inte kika in på hennes Shop genast! Lot of love.

stina

dom är riktigt fina, funderar på att beställa hem ett linne faktiskt :)

saga

Det är bra med mig med! :)

Måste besöka hennes blogg!

älskar hennes linnen! ska nog beställa hem ett!

jo samma , och svarar på kommentarer :)

neda

hejhej:D allt bra ?

ja och värda för det priset :)

Moa

sv: okej :)

Är inte den väldigt dyr?

kram

Erika

Hon är grym! Gillar dem första två:)

Frida

Gud vilka snygga linnen! :D

neda

SVAR: 13



jodå allt är fint här :]

Moa

sv; aa jag vet ;)

Men jag gick in på lookbook.nu och jag hittade ärligt inga andra som jag fastnade för.

Hoppas det är okej ?

kram

Anonym

sv: hehe vsg! :d



allt bra då?

moa

sv: okeyy vad bra!:)

Men jag skulle ha frågat först ^^

moa

sv: okej :)

Måste bara fråga:

Hur gör man sånna dära hjärtan som du gjorde i kommentaren?

Förlåt om jag låter helt borta ;P

MOA

sv: okey tack!:)

Har inte vågat fråga förut,

tönt som jag är ;);)

hejannw

Tack :D

sv; hahahaha! det var faktiskt ganska kul! :D



gillar dom linnena grymt mkt!

älskar allt hon gör asså!



SV: ja jag kan skicka men inte idag :D och ska se om jag hinner imorgon annars så säger jag till när jag orkar och har tid att göra det så gör jag det :D kram

Åh ja, KanDee har skitsnygga linnen :D

kram

De var ju superfina ju!

mariette

hej

sv : okeej ! snygga linnen! :D

Rebecka

Jag gillar kandees love bird teckning ;)

MALINHE

SVAR. inegn orsak! :) åhh, dom där linnerna är hur snygga som helst!

M I M I

så otroligt snygga är dom!

Emelie

Ja, dom linnena är jättefina! :)



Karri♥

Ohh dom är riktigt härliga!



kramar^^

filippa

Snygga!

Anonym

sv: oekj vad härligt! ;d

jo okej med mig!

josefin

Hej, jag vet att du är på jobb nu men jag skriver det här ändå, jag kan tyvärr inte komma på glass idag, skall vara med Melinda, men en annan dag, puss tjohej ♥ :)

Frida

Du blev utsedd till en av finalisterna i veckans blogg hos mig! :)

skulle vilja ha en bild på din header i inlägget där man röstar, men eftersom du har högerklicksskydd så kan jag ju inte ta den. ^^

Skulle du kanske kunna mejla den till mig? :)

Skulle vara supersnällt!

Kramar :)

BeBrave

ha en fin dag :)

hihi hoppas allting är bra med dej :)

jätte snygga

Matilda

Åh vilka snygga! :)

Sandra

galet snygga linnen

De där är mina favoritlinnen-synd bara att de är så dyra! MIN PÅNBOK HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR MIG! Hatar dig med bert!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR