Dagens


T-shirt Weekday / Linne Pieces / Leggings Lindex / Skor OHIO

Hej på er! Har jobbat hela dagen och nu regnar det. Härligt med långbyxor och inte bara shorts dag ut och dag in. Ska ladda ner lite musik och vänta på att regnet avtar så jag kan fotografera lite senare. :)

BeBrave

Tack :)

anni

enkel och fin!

BeBrave

köp en?

fin blogg .

Den där tröjan gillar jag! :D



Hur har du gjort den där bilden, liksom, det är två av dig på samma bild...

Ebba

Det är bra! Vad tycker du om mina nya skor?

Anonym

vad bra då ;)

görs?

Linda

sv: okej, hittar du något kul^^

jag ska strax åka iväg till en kompis:)

tina tran

SNYGG tröja!

kitty

Hej Hopp!

Nu är ett nytt videoinlägg uppe på bloggen, kolla in det vetja!

sv; hihi varsågod och tack för duu länkat mig! ;>

sv; okej, vart jobbar du då?

jag har vart med en kompis och bara tagit det lugnt :) kram

SIEL

det är superbra med mig!

Frida

sv: japp :)

Okej, vääääldigt cool bild iallafall :D♥♥

Erika

Fint:)

SIEL

härligt! :D

väldigt fin blogg :)

wilma

´sv: är med kompis

M I M I

åhhhh gillar din tischa från weekday!!!



sv: hoppas du har turen på din sida då! :D vinnaren utses den 18e augusti. lycka till :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR