Snyggt i höst


Alla dessa snygga höstoutfits och plagg hittar du på H&M Shop Online. Jag tänkte ge lite enkla tips hur man enkelt piffar upp en tråkig höstlook.

Du använder: Enkelt baslinne & leggings/jeans. Tips: Mycket accessoarer - halsband, armband och ringar - uppskattas! Är ditt linne hängande och pösigt går det enkelt att fixa till det med ett snyggt bälte! 
Du använder: Linne & kjol. Tips: Använd ett linne som inte är enfärgat, mönstrat fungerar bra! Höga klackar och en matchande väska passar som pricken över i:et!
Du använder: Klänning. Tips: Matcha med en kuvertväska om det är utekväll, eller en vanlig handbag om det är jobb/skola som kallar. Klackar fungerar alltid, likaså ett par gladiatorsandaler. 

Kom ihåg bara, för mycket går inte alltid så bra. Lagom är lagom! 

Har du några bra modetips för hösten?

Felicia

Hihi , flera inlägg like this vill jag att du ska fixa! :D I like it!

Anonym

sv: jaaha okej! :D

jag ska nog ut ikv :)

Nina

sv; haha ja precis, Tror bara folk inbillar sig ;D



vet faktist inte hur fredag den trettonde kom till :o

sv: hihi okej! :D

mitt tips är att klä sig så som man vill, TJOHOO!! där fick du det ;)

Okej,jo det är toppen!:)<3

Hanna

svar: Tack så mycket:)

Nina

sv; jomen precis, Jag har då inte råkat ut för något ;D

Nina

sv; vad kul ;D



Du vet du någon bra hemsida för de som är nybörjare för systemkameror xD? [ eller hur man säger ]

evelinaaa

snygga kläder! vad har hänt idag?:)

svar: Nej! Jag vågar inte :p

Nina

sv; jaha okej ;D



Jag har en canon EOS 1000D ;P

Gör du?:)<3

Julia

jag har precis kommit hem från en shoppingtur på stan! :)

gnag

Bra tips!

sofia

haha vad bra ^^

btw så var det fint halsband du hade i inlägget under :)

Nina

sv; haha åh vad nice ;D



hmm ska tänka xD

sofia

vsg ^^

Julia

Du får kolla på bloggen, det har precis kommit ut där! :)

Vad händer ikväll då?

Nina

sv; några bra tips hur man tar snygga bilder xD?



vad man ska typ ha för inställningar och sånt xP?

Okej,kollar på sim em på datorn!:)

Julia

tack så mycket! :) tips på någon bra film?:)

Nina

sv; okej tack, det ska jag komma ihåg ^^



Men du, vet du vars man kan köpa minnsekort för lägsta priset, eller är alla lika dyra som typ 200kr xD?

Julia

tack! :)

Nina

sv; okej men hur många bilder ryms det i ett xD?

frida

coola tips! :)

E M M A

sv: Så bra, samma här :P

vad gör du då? :)

Nina

sv; hmm okej, Men det var ju ändå ganska mycket bilder som rymdes ;P



Anonym

riktigt snygga stilar :)

Nina

sv; då ska jag nog köpa ett minneskort imorgon :D

malinhe

SVAR. ja:) tycker du ska göra fler sånahär inlögg!

Arzu

Abbey Lee!



SV: Jaha sry.



aLL TBRA?

Anonym

sv: skitbra ju! :d

Nicole

Tack så mkt! :)

Anonym

tack så mycket! hittade du något snyggt?:) jag har varit med en kompis och massa sånt:)

Sofia

Hej hopp världens bästa bloggdesignskapare! Jag älskar min design men finns det någon möjlighet att du har tid och lust att göra en ny, jag behöver en omstart på bloggen och tror att en ny lika underbar design av dig skulle göra susen! haha hare bra Kramar

Manda <3

Fin blogg :D <3

Gör du ikväll?:)<3

alicia

Hejsan,fin blogg!



Har precis startat en fotoblogg och jag skulle vilja ha lite tips.Skulle var snällt om du ville hjälpa mig att göra min blogg bättre! Tack på förhand.

//Alicia

E M M A

sv: okej, ska snart sova :P

haft en bra fredag? :)

Anonym

Tävla om att bli nattens blogg och bli länkad!

http://mooollys.blogg.se

Sjalar passar alltid bra på hösten och kan piffa upp en "tråkig" outfit ;)

Anonym

JÄTTEFIN BLOGG!:)



BESÖK GÄRNA MIN OCKSÅ!

http://julib.blogg.se/

Nina

Dagens blogg har nu slumpats fram, Kolla om det vart du :)

sv; tack! :D

filippa

Snygga outfit's :)

Hello, hoppas du har en fin fredagskväll!:)

Vill du så kan du alltid kika in på min blogg som nu blivit en av skånes största blogg!



Om du ser detta som reklam, så skrota det :)

Puss!!!! / FAAKIE ★

svar]



Hejsan!

Nu var det ett tag sen jag var inloggad på bloggen.

Hur är det med dig? :)

elin

Hej!

hur mår du :)?

PJOHANNAS

SVAR: vad gör du? ♥

gnag

SV; Så lite så:)



Ska göra idag då?

frida

haha jodå! :)

Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte :)

Kram! ^^



www.thestoryofsofia.blogg.se

Tove

Sv: Ja:D

Karri♥

Ohh så snyggt!



kramar^^

Josse

Har du något bra filmtips? I sådana fall får du gärna berätta det för mig!! :D

såå snyggt! :)

Ah kanske kan ha en tävling <3

SVAR: kommer nog om ngn vecka =).

julia

h&m har ursnygga höstkläder :)

Hej fin blogg! :D

riktigt snyggt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR