Veckans fråga;

JAG SVARAR: Jag försöker göra minst 2 inlägg per dag på vardagarna. Men om jag inte hinner blir det ett. På helgerna blir det fler, men väldigt ofta är jag bortrest just då. Bättre tider då jag småningom får min laptop att ta med överallt!

Nu ska jag skriva klart en recension, sedan blir det att äta något smått. Förresten, någon som märkt min nya header? Passade på att göra en passande till våren. Är den bra eller är den tråkig? Lite tråkiga färger kanske, men you like it? :-) Ha det bäst. ♥

lisa

SV; nee det vet jag tyvär inte:/

sv. tusen tack!

jag skriver olika på helgen och veckan. veckan är de väl 2-3 eller oftast mer. helgen varierar det :)

weee

fin blogg =))

ida

svar: bara bra, själv?:)

lisa

sv; aa kanske de:)

Vars bor du?

linda

jättefin blogg =D Jag för ungefär 5-6 :)

sv. ingen orsak :)

vad har du för dig då?

lisa

sv; men varför?;/

Sofia

Svar: Okej =) Inte så mycket, skolan och så sj?

isabelle

Fin blogg du har :)

Är allt bra med dig?



Du skulle vara jättegullig om du röstade på mig en outfit tävling hos Sofia. När tävlingen är klar länkar jag alla som har röstat på mig på min blogg! Skriv bara att du röstar på Isabelle, känn inget tvång om du inte tycker om min klädstil men det skulle vara hur snällt som helst! http://dho.blogg.se/2010/april/outfit-tavling-1.html#comment gå in på länken och rösta på mig, Isabelle.

Förlåt om du inte vill ha sånt här, det är bara att radera kommentaren. Puss!

lisa

sv; okej:)

M

sv; hopps jag med :D



jag bloggar minst två gånger om dagen men vi är ju två som bloggar oftast varje dag emd :)

christine

jag försöker med med iallafall 2inlägg, men ibland kan det bli bara ett, och ibland kan det bli upp till 3-4 eller mer.

sv: haha tack:D



jag har som mål md 3-4 inlägg om dagen, men det är lite svårt då det är skola..

sv: ja det är det :), jag har tävlat i 3år ungefär ;)

linda

Tack så mycke! :D♥

sv. okejokej, inte så mkt :)

ida

svar: okej :D

aww

jag tror du frågade om jag hade haft en bra helg ;) haha!

emma

din blogg är så fin =)



hur mår du idag ?

lisa

sv: Det är bara bra med mig! :)

Hur är det själv!?

sv; allting är superbra med mej! du själv då ? :)



veckans fråga: oftast brukar det vara runt 3 st, men det finns dagar då jag inte alls har så mycket tid & då blir det 1 typ. menmen =)

J. ♥

SV: Åh tackså mycket vad glaaad jag blir!! :-D Jag vet, blogg.se dampar :-(

VÄLDIGT fin header! <3

Anonym

tack desamma:D

sv; Jaha, vad ska du plugga? :)



Jag är klar med mitt, så skönt! :) haha

Ems

sv: okej :P slappa :)

vad ska du plugga till då?

Sv: Tack så mycket :)

Den är väldigt användbar eftersom det är menat att man ska kunna vända ut och in på den så den blir svart :D

kramar

dana

http://hda.blogg.se/2010/april/borja-rosta-3.html#comment snälla rösta på mej jag är nummer 7

Jag brukar skriva ca 2-3 inlägg per dag när det är skola. Det är olika beroende på mitt humör, om jag har något att skriva om och såklart min ork. :)

julia

härligt! jo det är bra ;D

Å den vill jag ha! vad för objektiv? ♥

Du har ändrat headern :D SNYGGT!



Sv; Haha jo, samma här, hinner inte skriva ett inlägg efter att ha svarat på alla kommentarer :(



Jag skriver ca 4 inlägg om dan :D<3

Lollo

sv: ok:) jadå, helt okej faktiskt! Sj?



Hur många inlägg jag skriver varierar helt, det beror på hur mkt tid jag har för datorn.. men runt 2-4 tror jag :)

Jennie

hej tjejen!

ska vi lägga till varann via bloglovin? :)

kram ♥

Anonym

beror väll på hur mycket tid man har, 1-8 kanske :)

Emilia

Sv: Åh, så glad jag blir! Jätte kul att du gillar den :D ♥

Min helg var super, vädret var helt underbart!



Sva på din fråga i inlägget: Jag uppdaterar lite olika men försöker med 4-5 om dagen :] Kram

evelina

oj det är jätte olika alt från 0-10 :D haha

frida

låter bra de:)

Carro

Sv: Hej, det är bra här. Hur är det själv?

svar: tack! det är bara bra, själv?

sofi

oke, jo de är bara bra själv då?:)

sofi

ojj, svarade på fel fråga :]

Erika

Jag gör oftast två om dagen på veckorna, men på helgerna försöker jag göra tre eller fkler :)



sv: Visst är dom :D

Jennifer

Härligt med en ny header. :) Jag ska försöka mig på en ny design så småningom men vet inte alls hur jag vill ha det ännu haha.

Och det är helt olika med inläggen beror på om jag har något intressant att skriva om eller så.

Sv; Håller med dig, B & J är det bästa. :)

Helgen har varit kanon. Hur har din varit?

Shit vilken lång kommentar det blev nu. Hoppas du inte dör av att läsa den. ;)

Puss

lisa

sv; okej:)

E m m y

försöker sätta 2 på vardagarna. på veckosluten blir det 2-4! :)

Tack så mycket!

de är från h&m.

Sv. Tack :) Din blogg är verkligen fin !:)

emma

Heey, kolla gärna in min nya låt på bloggen, egenskriven och allt ;) kram!

LIENE

sv: Ja, bara 9 veckor kvar:)

kram

Nathalie

Den var jätte fin! :)



Tack så mycket! :D :)

Martina

2-10 per dag. Bloggar mer på vardagar än helger. Fast sen är jag arbetslös med ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR