Recept: Petit choux!

Min favorit, så gott och enkelt att göra! :-) Gjorde den precis och sitter nu och äter det ni ser på bilden. Observera, att i receptet, öppna inte ugnsluckan under tiden ni har dem i ugnen. De är känsliga för drag.
Tro mig, det är i alla fall värt ett försök att göra sådana! Ni kommer inte bli besvikna. Om ni vill, kan ni dessutom spritsa in lite grädde/vaniljsås i bakelserna. Supermums! ♥

EN FRÅGA JAG FÅTT, SOM ÄR BRA ATT VETA:

SVAR: Jag själv brukar ta med två skedar och klicka ut dem på en plåt med bakblåtspapper. Tycker det är lite för "geggigt" att ta i med händerna, men det är ju upp till er. Prövade att spritsa dem också, men kom fram till att det ändå blir bäst om man enkelt tar med skedar. :-)

aww

toppen!:)

aww

de där såg gott ut:)

sannie

vill du vinna en söt cupcake ring med doft?

klart du vill! Gå in här för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/april/-tavling-candied-poison.html



PEACE❤

Cajsa

Jadå det har jag haft, du med? :)

-härligt! jadå det är toppen :D vad gör du?

Ems

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

vad gör du då?

Cajsa

Vad bra de. :) det ser gott ut. :)

Okej tack!



vad heter textstilen du skrivit receptet med? :)

aww

grymt:)

svar: oja tackar som frågar :D dd?

sv: Uscha, krya på dig! :) ♥

Anonym

Okej:) igår så låg jag i soffan och tog det lungt hela dagen:) sj?:P

bella

Lite trött bara. Sj?

I D A :)

det där ser gott ut! :D



rösta på din favorit bild i min blogg ;D

amanda

Okej låter skönt! Jag har varit med kompisar hela dagen och nu kom jag nyss hem :)

aww

ha en bra kväll.

dt är braaa :D!

åååhvad gott ^^

Okej tack! :D <3

amanda

Absolut. Några planer för ikväll eller blir det bara vara hemma och ta det lugnt? :)

Anonym

Okej:D

I D A :)

sv. ihhi okej ja den bildenär fin ;D allt bra?

celine

mummsigt.



sv. så roligt att höra, jo det är super sj?

Martina

Sv. Hej,

jag den har varit helt okej, själv då? :)

Anonym

Jag har just skrivit ett nytt inlägg och kanske sätter på twilight snart.

julia

sv: tackdetsamma!:D

Kram//julia

fin blogg & härlig bild :DD

Anonym

SVAR TILL ANONYM:

Okej! :-) Kom ihåg din bloggadress nästa gång.

/ PHOTOLENS

Cajsa

Vad bra, vad är det för något, glass och mer? :)

julia

jo det är faktiskt bättre! själv? :)

Jeanette

Jag har haft en bra helg. Du med?:)

Jeanette

Ingen aning. Ska förmodligen bara kolla tv och ta det lugnt. Själv då?:)

I D A :)

sv. hah jaa ;D jag ttycker fortfarande din bild ser god ut ;D

Jeanette

Okej. Vad ska du kolla på då? :)

Cajsa

Ja okej. :)



julia

sv: tack så mycket! :D

kram//julia

julia

härligt! ;D

I D A :)

sv. okej det får nog bli att göra någon dag nu tycker jag :D receptet står ju där ;D

Gabriella

Hej :)

ja, du då?



Fin blogg

Emma

ser supergott ut, kanske värt att testa nån kväll :)

Anonym

sv: hehe okej :P

I D A :)

sv. i morgon ska jag ta hål i navlen och på tisdag ska jag vara med Ebba och Elin sen vet jag inte mer. vad ska du göra i veckan då? ;D

emma

Läs och tyck gärna till om mitt senaste inlägg "have you ever looked fear in the face and said I just don't care?" på bloggen :) kram

sofi

den är rosa med 3 blommor på, på ena sidan (:

Sv: jaha, okej :) skulle du kunna göra en design till mig? Det gör absolut ingenting om jag får vänta. Ska jag maila dig eller hur ska jag göra? (:

MUMS vad gott det låter! Är det svårt eller kan någon som är lite mindre erfaren i köket göra dom också?



Läs gärna min blogg: http://sweetkaiisas.blogg.se



Kraaaam

OThilia

okej, roligt :D Tack!! :D KRAM

sv; ser ju jättemumsigt ut :D

sv; jag har spelat match idag, vad har du gjort? :)

Anonym

är dt bröd bredvid? :D

Kika gärna in och kolla på produkterna jag rekomenderar för hyn ;D ♥

Anonym

plugga :/ sj?

M

okej :/ krya på dig då :)

Gabbanz

Jadå, har mest jobbat, hur har du haft det? :)



Skulle vara supersnällt om du ville rösta på mig i veckans blogg, om du röstar på mig så kommer jag rösta på dig om du är med i nån tävling. Rösta här! http://superskadad.blogg.se/2010/april/veckans-blogg-borja-rosta-1.html

-okej kul!

jag typ bara vilar... ska du göra något kul i vaborg?

Anonym

kan man äta det utan nått till?



sv. så bra, ikväll ingen aning är så trött så jag kommer nog vara hemma :)

Emma

sv: jadu, umgåtts med kompisar och varit väldigt ledig, haha :) själv?

Maja

Ser gott ut. =) Har alltid trott att petit choux är svåra att göra. En av mina favorbak är napoleonbakelser. Familjen blir superglada! =D

Sv; Tog du bort mig från din reading lista? ;/ jag som tänkte precis lägga till dig... :''<

Anonym

tTack så mycket för du svarade :''D<3

LEGENDEN

mMm, ser gott ut ;)



sv: ja det tycker jag att vi ska göra, verkligen:D<3

Cajsa

Praktik och skolan. :) din vecka då?

lisa

Gott det såg ut:)

J. ♥

sv; jaaa :-D min helg var grym! din då?



Ställ gärna en eller flera frågor i min första frågestund! :-)

Mums! :D

vet du ngn bra sida där man kan ladda ner texten?

julia

sv: i veckan blir det skolan och mycket plugg och sedan så på lördag blir det middag, min farmor fyller 80 XD

Ska du själv göra i veckan ;)

Kram//julia

Åh vad gott det ser ut! :D haft en bra dag? :)

Anonym

sv: Tack så mkt :D

frida

Va med kompisar, sov, och lite sånt:) hihi.

Du själv?:)

Ems

sv: okej, jag tittar på tv :P

haft en bra dag?

eli

sv: Haha, nej :o Men tack du!

Varsegod :)

f

ja absolut själv? :)

ida

svar: okej :D<3

SVAR: Vad roligt att de kom till användning :) Kram

Anonym

godnatt sov gott:) Hoppas du haft en bra dag och att du får en bra dag imorgon:)

testade det dära, skita gott!



god morgon på dig hur mår du denna dag?

Gabriella

skola typ :) sj?

hejdu :)

min helg har varit toppen !

hur har din helg varit då ? =)

hejdu :)

min helg har varit toppen !

hur har din helg varit då ? =)

sabina

ser gott ut :) det kanske man skulle prova någon dag

E*

de känns som att det ska vara socker också, eller är de redan sött? ;)

Jeanette.

Kollade mest bara runt på olika kanaler. Fanns ingenting att kolla på :(

Jeanette

Jadå. Allt är fint. Själv?:)

Jeanette

Ska bara ta det lugnt och plugga typ. Själv?:)

Linn

Måste provas ;D

Tror jag ska prova det där receptet idag! :)

Mia

Alltså.. Känner mig helt efterbliven men, ska man rulla dem till bollar eller något innan man sätter in dem i ugnen? :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR