Påskdagen; morgondimma.



God morgon! ;> Som ni ser på bilden är vädret inte det bästa precis, fyra plusgrader och dimma. Men se hur mycket snö som smält bort! Snart ser man gräset klart och tydligt.
Idag ska jag då åka hem från mormor och morfar, vid sextiden ungefär. Före det ska vi äta påskmat och gå på loppis. Ska ut och fota lite senare, men nu ska jag besvara kommentarer. Ciao cutiepies! ♥

Ems

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

kram ♥

Ebba

Hehe tack så mycket!

sv: Joda de e finfint med mig sj? :)

Linn-Lay

åhh tack :D

nina

Sv: hihi okej :)



kul med loppis ! :D kram !

LIENE

sv: Jag åt också påskmat, igår hos trevligt folk:) var skitgott. Sen myste jag bara hemma med min familj med massa godis. Så, vad gör du?

Ems

sv: okej :)

jag ska snart käka :P

haft en bra påskhelg?

kram ♥

Ebba

Ja allt är bra, hur mår du själv?

svar: samma här..

jag ska göra ett nytt inlägg ;)

svarar på kommenterarer..

snart ska jag åka till stallet.



vad gör du ikväll ? :)

kram <3

MLI

jaha okej, mysigt :) nja jag var med min pojkvän och vi såg på tv och åt godis och myste :) kramar

Tessan

nu har jag lagt till dig ;)

Jeanette

sv: han är bäst! :D

Svar: Okej. Men det låter ju härligt!

Jag gjorde inte så mycket, var med en kompis och tog det lugnt.

SV: Allt bra :D?

Jag ser gräs och tatoarer. Jag ser inget snö, det finns inte ett enda snö hög här jag bor. Här är oftast fint väder, men idag är det super kaaalllt!



Hoppas du får en bra dag!

E M A

jorå det är bra med mig också:D

Anonym

Jadå, allt är bra! Själv? =)

julia

tack så jättemycket!



Måste bara säga att jag älskar din design! Har du gjort den själv? :)

Kram!

Ems

sv: Så bra, jo min med :)

vad gör du då?

kram ♥

Anonym

Vad gör du ? =)

julia

aha, den var superfin! så lite så :D

Ems

sv: okej, smama här :P

händer idag?

kram ♥

Anonym

Jag svarar också på kommentarer.



Hur många besökare har du per dag då? =)

SV: Ja vi lovar! Mer om oss så fort datorn är bra igen! :D

hos mej är all snö borta, hihi :D

lisa

sv: okejokej, ! :))

händer för dig idg då?

Angelica

Å va mysigt!! :)



Händer idag? ^^

Lovisa

Fin bild ! :)

Emma

fin bild :)

simone

sv: Vad gott :D Nu är det sista ledighetsdagen för mig.. ångest! ;) Nej men ibland skulle man behöva sova två dygn för att verkla få en omstart :)



Har du fått någon påskledighet och ro?

Anonym

fin bild men skulle inte vilja vara där :) allt bra denna dag?

Belinda

Hejhej! Din blogg är verkligen jätte bra, och super fina bilder tar du också!

Och nu undrar jag (jag är lite nybörjare med kamera) hur du får till den där färgen, använder du redigerings program eller någon speciell inställning?



Kramar Belinda

Jessika

Riktigt häftig bild det där!

fin bild!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR