Dagens look;

{Linne Pieces - Klänning I ♥ LINK - Kofta Divided, H&M - Leggings Lindex - Skor DLS - Armband Nomination}

Hallå! ;> Hur har ni det idag? Helg igen! ♥ Hur ska ni "fira" den, nu då det är valborg och allt? ... Jag ska vara hemma tror jag, senare blir det kompisar och imorgon + söndag jobb!
Idag i skolan var det ganska chill ändå, vi hade maskerad och jag var paparazzi. Hehe! Många fina utstyrslar. Ja, men nu ska jag snabbt iväg till affären och köpa helgsnacks. Ciao!

Svar: Tack så mycket! Din är väldigt fiin också! ;)

Julia ♥

sv: haha jadå, sjäälv? :)

bella

sv: helt okej, själv? :)

KRAM

li

sv: det är bra med mig också, händer på valborg då?:)

Jeanette

Sv: Det är bra med mig. Hur är det själv?

Trevlig helg på dig med :)<3

Så lite så!

Allt är bra utom att det regnar, så man är inomhus och sitter vid datorn som vanligt.. "/

Sj då?

Ebba

Söt outfit ^^

Jeanette

Sv: Idag ska jag och älskling till en klasskompis och chilla, sen imorgon åker vi hem till mig och har lägenheten för oss själva. själv då? :)

Jeanette

Sv: Okej, roligt? :D

Anonym

sv; jo det är bra med mig :)

Jeanette

Sv: haha låter bra de, :)

Jeanette

Sv: Det är inte alla som tycker att det är speciellt roligt att jobba så ;)

Jeanette

Sv: Ja det kan jag hålla med om då :)

Ina

Ha en fin valborg med goda munkar och mjöd!

Kram Elina!

Ems

sv: okej, jag tittar på tv :P

hur mår du då?

ah okej!



jag ska bara vara hemma och städa upp grejer, och flytta lite saker.. ganska tråkigt. Skulle egentligen iväg men det blev inget , för det regnar :/

Jeanette

Sv: Nej det ska jag inte. Dudå? :)

Jeanette

Sv: okej! hoppas att du kommer trivas :)

Ina

tack och åter tack! :)

Malin

SV. jodå, allt är bra med mig! :)

självdå?



detsamma!

Jeanette

Sv: Jobbade du på samma ställe förra året då? :)

SVAR det är bra, själv? :D

Ina

Jag ska träffa härliga människor och ha kul! :)

Erika

sv: Det stod i inlägget faktiskt, så glöm inte läsa där först. Men i alla fall så ska min valborg spenderas med vänner. sjd? :)

Jeanette

Sv: Okej, låter bra det :D

Jeanette

Sv: Vad hittar du på då?:)

maria

gillar bloggdesignen!;)

Ina

Jodå! :)

SVAR Tack så mycket :D

-det är 10,16 tror jag din då?:D

elin

hoppas du får en trevlig valborg!:)

vad ska du hitta på ikväll?:)

Jeanette

Sv: Samma och har ont i magen :O

Jeanette

Sv: Jag har ingen bra musik på min spotify så nej :/




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR