BOKTIPS: Sophie Kinsella, Karriär & köksbesvär


Gillar du Shopaholic böckerna? OH YES, då passar den här boken dig perfekt! :-) Författaren Sophie Kinsella skriver sina chicklit romaner på bästa tänkbara sätt. Jag bara älskar böckerna av henne i alla fall! Boken Karriär och kösbesvär handlar om juristen Samantha som på något sätt råkar hamna hos en familj som söker hembiträde. Självklart börjar Samantha jobba där fast hon aldrig gjort mat och kan absolut inget under kategorin hushåll. Följ med hennes äventyr, det är jättekul. Det kan jag lova! ♥

About today. Ska snart iväg på träning, mindre än en timme faktiskt, så måste skynda att äta, klä på mig träningskläder, besvara kommentarer och fixa läxor. Vi hörs igen! Ha det bra. BTW, rösta på mig här? Nummer 1, is me.

Hejsan! Jag mår bra. Allt bra med dig då? :-).

Kramis

LIENE

Kul med boktips:)

aww

det är bra :D sj?

Jag har varit ute och kollat på film osånt. Du då? :-)

Kramis

Elin

Svar: Jarå, sjdå?:)

jennifer

Sv; Jäklar det var påskägg du men det är gottigt så antar att det inte gör någonting att det är så många haha! :)

Haft en bra dag?

Kram

aww

träning sen, sj?:d

Bra med boktips :)



Foton, galenskap och kommande New York-resa på min blogg. Missa inte kvällsbloggningen idag! Startade även deltävling 2 i min populära fototävling nyss med ett pris i finalen. Alla kan vara med, hoppas du deltar ♥ ♥ ♥

aww

skytte :D sj?

kariin

Skit fina bilder !

J '

sv; allt är bra, jag har nyss färgat håret , sj? :)

sv: Härligt, plugg hela dagen typ sj? :/

Vannichi

Idag har jag inte gjort mycket varit med en komps,självdå ?

Ems

sv: Så bra, vad gör du då? :P

SVAR: Tack ska du ha :)

Kramar

svar; åh tack sötnos :D

joda allt är fint här.. med dig också? ♥

kram

bella

händer idag :D?

Anonym

SVAR: okej!:)

nja, jag gör inte så mycket, bara tar det lungt

/ www.malinhee.blogg.se

Elin

Svar: Har precis varit ute på en promenad i solen, durå?:)

Lovisa

svar: japp allt är på top idag också, och med dig ? :)

Rebecca

Jag ska verkligen hålla utkik efter den boken :D



Tack:)

jag har röstat på dej :)



sv; jadå, själv? :) <3

Anonym

sv; ja det är bara bra med mig! hur är det själv ? :)

Svar:

Lisa

sv; japp:)

frida

Härligt! :)

Jag ska snart ut å handla, sjd? :)

AB PW

jo tack det är bara bra med mig (: sjdå ?

fin bild! :) ♥ idag har jag vart med Stine, själv?

Jag ska fortsätta och se på filmen Titanic :-). Vad tränar du?

NEDA

HejHej ... allt bra ?

sv: okej , håller på o svarar på kommentarer :D hur äre idag då?

Emma

tack så mycket vännen :)

svar: vilken tur =) jo jag mår bra, lite trött bara..

hur gick träningen? =)

sv; Ja gud ja ! Allt bra med mig :) Hur är det själv?

molly♥

fin header :)

Anonym

inget speciellt själv då?:D

Anonym

Hej har precis skaffat bloggsvar så passa gärna på att ställa några frågor:) Om du är intresserad av att ha bloggsvar du med (om du inte redan har) så kan du lägga en kommentar i mitt bloggsvar inlägg. Så lottar jag ut tre stycken:)

Sara

Vad härligt :D Jo, det är bara bra med mig också! :) KRAM

svar; det va det faktiskt.



idag har jag kollat på twlight, städat

sV; jag & andré har 5 månader idag så jag har vart med honom, dudå ? :) kram <3

Lovisa

svar: haha tack så mycket ! :)

Idag har jag varit inne lite i stan, och du själv ? :)

Okejj, va gärna det! ♥

Rebecca

ja träning är viktigt inte bara för kroppen utan för sinnet också :)

sv; hihi aw TACK sötnos ! ♥

Rebecca

Nej bara vanligt ut och gå och jogga men är på gym ibland :D

sv; inte så mycket tror jag, datorn&tvn&mobilen skulle jag tippa på haha, dudå? :) kram ♥

Svar: Har fotat min kompis:D Kika gärna in på min blogg ock kommentera vad du tycker om den nyaste bilden på henne:)

Elin

Svar: Okej, spelar du nåt instrument?:)

aah, hehe jag tar ut 10 st som går till själva röstningen, och då tar jag de bloggar jag gillar att läsa och så, och jag gillar ju din! hehe ♥ så ja, lycka till!

Har läst typ alla hennes böcker förutom den där :D

twilight är bra :D Ja jag har lov :D

nelly

sv: åh tack ska du ha! :D så snäll du är :')



okej, nice! idag har jag vart med kompisar och imorgon blir det fotbollsträning :D kram

Lovisa

svar: japp har inte ni det ? :)

Sv: Varsågod :) Jag har varit på stan och tagit bilder, själv?

kramar

mathilda

Jättefin blogg :D

Ems

sv: okej :)

jag äter godis ^^

vad gör du för skolarbete då?

kram ♥

julia

Ställ gärna frågor i min frågelåda! :)

julia

härligt! jag har varit med en kompis, själv? ;D

Kram!

Jaa! hehe ♥

nelly

sv: hihi ja :)

tack detsamma du :) <3

AB PW

tack ! jag vet faktikt inte för det är mammas.

snattade dem i morse haha ;D



Sv: Kollar igenom dagens foton, själv?

kramar

SVAR: har du inte lov? :(

julia

går du i skolan nu?! ;o

Jag sitter och snackar lite på skype, själv? :)

Kram

sv; uschdå :/ vad har du prov i? detsamma ♥

Ems

sv: Jaha okeej :)

händer ikväll då?

lisa

sv: okejokej!

jo med mig är det bara fintfint!

själv? :)



kram! <3

Elin

Svar: Jaha, vad trevligt :)

Ems

sv: okej :P vet inte riktigt, vad ska du plugga till?

mathilda

Tack så mycket! :)

Åh , tack vad glad jag blir. Kul att du tycker så! :D

sv; oky :) jag har prov i biologi inom genetiken vecka 16.. va handlar ert sånt avsnitt om ? :) kram ♥

lisa

sv: okejokej! :)

idag har jag träffat anny en stund på fm. eftersom hon åker bort imorgon till Rom så ville träffa henne innan hon åkte! :)

sen ikväll har jag varit med alida och adam! :)

vad har hänt för dig ikväll då?!?!



kraam

svar: jasså okej :)

men då har du väll haft lov?!

Elin

Svar: Nejnej, musik är inget för mig, förutom att lyssna på musik, haha :)

Emilia

De böckerna är så bra :D

julia

ojdå, stackare!

okej :)

Inte så mycket, själv? ;)

tina

sv; yes aalltting e väll bra:D sj? kram

tina

sv; yes aalltting e väll bra:D sj? kram

Sara

Släng ner några vackra ord här!

OBS! Du är aldrig anonym, din IP-adress syns alltid.



Kommentaren godkäns före den publiceras!

Ikväll ska jag försöka plugga lite innan jag tar och sätter mig framför tv:n :P Själv? :D

mm

sv: det är bara bra här med :D göru då?

Grymt fin blogg :}

Haft en bra tisdag? :D

Anonym

:D , detsamma!

sofi

jo de är bra, har vari med kompisar hela dagen, har nästan inte vari hemma något sjdå?:)

AB PW

tack (:



följa varandra via bloglovin?<3

J '

Släng ner några vackra ord här!

OBS! Du är aldrig anonym, din IP-adress syns alltid.



Kommentaren godkäns före den publiceras!

J '

sv; det blev typ samma färg som jag hade , brunt med lite rött i :) fast nu är det mindre rött än vad det var förra gången ^^

Ems

sv: okej :P

haft en bra kväll?

Jag läser mest skolböcker haha :)



Har en liten meningslös länktävling där du kan bli länkad om du gissar rätt på vart jag varit ikväll. Jag är väldigt glad (vilket är lite förvirrande för detta stället associeras inte med det haha), men gissa på. Även det mest galna svaret får en länkning. ♥ ♥ ♥

sv; skönt och höra :) jag har varit med en kompis hela dan, och nu ska jag sova hos henne :) själv då?

Vannichi

Mm jag har påsklov :)

Anonym

SVAR: Tack! :)

/ www.malinhee.blogg.se

Anonym

Okej inget speciellt själv då?:)

aww

så kul:D

Sv: aa, har du ?

kramar

bella



hoppas att du har haft en bra dag! :) kram!

Svar: Men gud, tack så mycket! Jag fotade med mitt 50mm objektiv men det gör ju bara hälften av bilden. Det är ju hur fotografen komponerar bilden som gör andra halvan:)

JOHANNA .

Sv; Okej, låter bra det! Idag så ska jag träffa min mamma för en fika och lite shopping blir det nog också. Dudå? :)

bella!

vill du vara med i veckans blogg? :)

bella

hej, vad tycker du om andra avenyn? skriv gärna kram bella!

Othilia

hih ja det är bra! Hur är det med dig? :)

KRAM

Anonym

sv; härligt! asså du mena nog igår men igår gjorde jag typ ingenting :p hemgjord pizza med familjen, ha-ha :p vad gjorde du själv igåtr ?

sv: allt bra idag? :)

Å de böckerna måste jag läsa :D



Ha en fin dag =)

kram

jennifer

Sv; härligt att höra! :)

Jo min dag är väl sådär, fortfarande lite febrig. :(

Vad gör du?

kram

Cassandra

hha tack :)

Ja allt är toppen :)

Cassandra

Tack så jätte mycket:)

ellen

sv;okajj, är det den första av de böckerna ? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR