BOKTIPS: Katarina von Bredow, Bara inte du

Den här boken är skriven av Katarina Von Bredow, som säkert många redan känner till. Hon skriver speciellt för ungdomar och vuxna tonåringar! Boken Bara inte du handlar om Emma som har en bästa vän, Ellinor och sin killkompis Markus. Men även om det är Ellinors kille, Adrian, blir Emma ändå störtkär i honom! Och det värsta är att Ellinor inte vet om att Adrian är otrogen med hennes bästa vän! Hur det slutar eller hur det går får ni själva ta reda på, genom att läsa boken! ;-) Boken är okej, man kan inte släppa den då man verkligen kommit in i den! ♥

Idag då. Blir skola från åtta till tre. Efter det hem, sedan en skolning och träning. Så vi ses senare!

sv; japp hihi :)<3

dlc

- så lite så ;D

Jossan

sv: Höjd är det jag gör mest sj? ;)

Bra tips! :)

Elin

Jo, det är kanon :) Själv?

sv: ja, den är grymtbra! :) men känner att jag behöver köpa ett nytt objektiv...

Den verkar ju bra! kanske ska ta och köpa den :}

Sovit gott? ♥

LEGENDEN

GODMORGON!

har du sovit gott ? :D

kram

linnea

ja då!

själv?

Gabriella

jo de e bra :) sj?

idah

Hoppas du har en bra dag idag! :)

Anonym

Hej , Jag har en tävling på min blogg !! Tryck bara på länken här nedanför för att du ska veta hur det går till.



Tävlingen går ut på att du ska välja en person av dem två bilder jag lagt upp och gissa vem hon/han är. Du måste också skriva varför.



Vinnaren vinner länk och en Shoutout. GLÖM INTE ATT GÅ EFTER REGLERNA. LÄS DEM NOGA!!



här är länken till tävlingen, det är bara att trycka :



http://makeawave.blogg.se/2010/april/tavling-vem-ar-det-har.html#comment



Lycka till :)

Julia

Känner mig lite små dum som frågar igen, men nu är det så att jag har kommit med som finalist

i ännu en tävling där jag kan vinna ett close up filter. & då tänkte jag att eftersom du var

så gullig & röstade på mig i den andra tävlingen, om du ville göra det igen :) Isf så är länken:



http://martii.blogg.no/1272472655_finalistene_er.html#comment



Rösta gärna två gånger på min bild, jag är nummer 3 !

Kram ♥

hejsan!

nu är svaren uppe på bloggen från frågestunden, jag hann inte skicka ut till alla att dem var uppe men nu vet ni så det är bara att kolla in (a)

och tack åter igen för ni frågade :) <3

lisa

sv; så lite så:) bar bra! med dig då?

åh, den verkar bra!

lisa

sv; härligt:) bara bra!

Ja, det är jätte bra :> längtar hela veckan efter det, haha :) ♥

sv: jag fick min systemkamera i julas och det var väl då det började lite mer seriöst eller jag tyckte det var roligare att ta kort efter som bilderna blev så himla mycket bättre än vad dom blev med min lilla digitalkamera men jag har väl fotat i ungefär 2-3 år... sj? :)

lisa

sv; skolan, dusj?

Väldigt fiin blogg! ;)

Vilken kamera fotar du med?

Besök gärna mig :)

Ems

sv: okej :)

jag tittar på tv :P

hur mår du idag då?

frida

Jovisst, det är super med mig! :)

Hur är det själv? :)

sv: okej, ja det blir mycket roligare då! :D

lisa

sv; okej:) ska träna:Å

dusj?

Anonym

sv; okej, vad?

gym

Jossan

Okejj;), i höjd så har jag 148cm;)

dd? på 800, 1500h, tresteg? :D

amalia

jag älskar den boken!

Haha, jag tyckt den dä boken var tråkig när jag sku läsa den, så jag läst inte mer än typ 4 kapitel ;p




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR