Black, white and purple;


{T-shirt Divided, H&M - Kofta Divided, H&M - Leggings I ♥ LINK - Skor I ♥ LINK - Halsband}

Tjenixen! :-) Idag var det då skola och riktigt good faktiskt. Gick precis ut för att fota dagens outfit och kollade tillika hur varmt det var i solen! Kan någon gissa hur varmt det är hos mig idag? Du som kommer närmast belönas med länkning dessutom. Lycka till, see you later alligator! Vi hörs senare igen.

EDIT 19:00: Temperaturen på dagen var faktiskt 31 grader i solgasset! Tro det eller ej, men så var det. Närmast var Erika med 17 grader. Men för tillfället är det 9 grader, men nu har i och för sig solen redan gått ner, men oberoende! Har gått utan jacka hela dagen. ♥

terrus

hmm, 12 grader ?! :)

sofi

okej, jo de är bra själv?

tror att de va kanske 10 grader varmt hos dej, elr nått sånt. men jag vet inte var du bor så :]

Ems

sv: Så bra, jo med mig är det bra ;)

jo ny är den allt, tack så mycket :D

vad gör du då?

Erika

sv: Vad bra :P

Ja allt är toppen. sjd?

felleh

jaha okej :) så du använder typ inte" tv"

Erika

sv: Vad bra :)

Just nu händer inget spciellt. Men ska och träna sen, själv då? :P

Erika

sv. Nähe okej, men det kan vara nice ibland att inte göra ett skit :P

felleh

bara bra här själv då ?:)

felleh

vad härligt:D hehe<3

M

sv; jo min dag har avrigt bra:) hur har den varigt sj ?



fin outfit , jag gissar la på 14 grader :)

sv; Tack, detsamma :) hihi



Jag hade en helt okej helg, fredagen var tråkig och lördagen var jag deprimerad men igår så hade jag supermysigt med min pojkvän :) durå?



Kram på dig!

olivia

sv: tack, du med! :D

A.

Svar: Tack så mycket! :)

sv; Men gud så härligt :) hihi



Jag tror det är 13 grader hos dig nu :) hihi

A.

Svar: Allt är super med mig, det härliga vädret gör mitt humör på topp! :)

felleh

sån som dig fast 450 :D

olivia

jadå, själv då? :D

olivia

jaa!! precis! :D :D

felleh

ja den är jättebra:D

hade innan en sån som du har:D

sv; hihi ja! :)

idag har jag inte gjort så mycket, skolan bara och ska plugga strax! själv? :)

Ems

sv: Vad kul :)

okej, samma här :P

händer idag då?

Nathalie

fin blogg du har och så fina foton du tar :)

Kram

M

ska jag göra :D hoppas att jag vinner (A)

lisa

Snyggt:)

lisa

sv; hehe:)

bara bra här det är underbart väder

Linn-lay

kan det vara en +16 kanske :P

Sannie

lila är en fin färg :)

Ebba

Söt outfit och härligt väder med sol hade också idag, så himla skönt :) du kanske hade 13 grader?

aww

Jo de har jag :) Sj då?

sv: jo det är bara bra med mig med:)



snygg outfit!!

lisa

sv; jaa:) jag kommer faktiskt inte ihåg men jag tror det är H&M?

snygga converse! ♥ okejj, riktigt fin bild! :) vad har du för kamera?

17 grader? :)

frida

ja allt ärbra, hur äre sj?:)

lisa

sV; hehe för mig också;) taack det är faktiskt mammas jacka fast jag har tagit den;] kraam

M

sv; japp väldigt coola :) passar till fest men igentligen ska jag köpa skolavslutningsskor :/

har sån himla beslutsångest

frida

awsome!:)

ska nog vara med en kompis, själv då?:)

Sofia

Svar: Jodå, det är bra =) Hur är det med dej idag då? (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR