Återupplever gamla minnen!

Tiger ifrån Teneriffa 2008, tagen med Samsugn digimax i6. Bilden är oredigerad (endast storlek ändrad)!

Hej! Jag sitter och kolla igenom gamla bilder - bland annat från min resa till Teneriffa för två år sedan. Det här var min favoritbild länge, riktigt nöjd - med tanke på att bilden är tagen med en 6 megapixels kamera och är oredigerad! :-) Tigern träffade vi på i Loro Parque i Teneriffa. Nu ska jag sortera lite i mina mappar och återuppleva gamla minnen!

grym bild!

nath

Gud så härlig bild :D

felleh

shit vad fin bild! vad nära de ser ut att du va den;) ?



vart sommarjobbar dudå ?

hehe,ja det förstår jag!;)

Anonym

Grymt cool bild där!

Anonym

sv; okej! Törs man fråga varför du vill vara så anonym?

Nathalie

sv: ja jag håller med dig! :/

Det var så lite :) Tack så mycket! :)

Isabella

Samma här..

Anonym

jo :)

Var du inte rädd då du fotade?

Anonym

sv; jo visst... Håller med dig.

Jag har sagt vad jag heter och hur gammal jag är.. men om du tittar i mitt arkiv så visar jag aldrig mitt ansikte på bilder!

Isabella

menmen, man kan ju inte ändra på andra personer, bara på sig själv! :)

Anonym

sv; aha, men fotade du långt ifrån och zoomade?

elin

fin bild!:)

Anonym

sv; okej!

Vad ska du göra ikväll?

Isabella

ja precis!

Sv: Den är riktigt bra!:)

A.C

hej:D



hoppas allt e väl med dig:) Det var ett tag sen. jag kommer ha en längre bloggpaus nu har jag tänkt mig. orkar inte sitta vid datorn så mkt när det e sommar.. kan vara skönt att slippa blogga ibland^^ hehe~~



hoppas du ha en underbar sommar söt:) Vi hörs säkert näär jag e back:) Kram

Anonym

sv; ikväll ska jag baka!

gillar du att baka?

EMELIE♥

sv; hehe omehj, ja jag har det med: D

Ja,det vore kul om vi gjorde det!;)

felleh

vad coolt, men glasskiosk värar ju häligt:D

kram

Jossi

Snygg bild ;)

klara

sjuuuuuuuuuuuukt cool bid :O !!!!!

Sv: Varsegood ;) Jag äter glass i fulla lass :D

Vilken fin blid btw ! <3

Laura :))

OMG!!!!!! Guuuuud vilken cool bild!! OMG! Helt sjukt att man kan få så fina bilder ju!!!! :o

andrea

åh vilken fin bild! tigrar är så fina :D

LYDIA

sv: Tack^^



Härliga färger i bilden :]

Anonym

sv; jaså!

Vilken linje går du?

LYDIA

sv: Yes, läste det

Sv: Haha va lustigt ;) Jaa bilden är verkligen jättefin! :D <33

Sv: Varse... men jag fattar inte hur du kunnat komma så nära den? <3

lyssnar på musik och väntar på min kompis :D

Anonym

sv; va?

bor du i finland??

issa

Jaha , men jag menar på din meny ;)

andrea

sv: ja verkligen :) riktigt fin asså... du borde ställa upp i en tävling med den! färgerna är ju helt underbara :D

gör du?:)

Anonym

inget konstigt alls :P

Hur är vädret i finland idag då?

hihi ja det är det allt :D

Sv; Tack ska du ha gumman! ;) <3

Händer ikväll då :)?

Anonym

vad tråkigt!

ENIRA

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

ENIRA

jaha vad skönt, jag fixar mig inför imorn! allt bra? <3

Ebba

Vilken bra bild!

LYDIA

sv: Ja! Hehe, speciellt Patterns & Dots, det tycker jag är fränt ;]

FELICIA

Grym bild!



Tack så mycket :D Så bra du!

emma

Jaha okej ?! :D



allt bra med dig eller?

Sv: Jahaa ;) haha de förklarar ju en del :P<3

ellen

nice bild :)

Åh gud så härlig bild på tigern ! ;D

shiet vad duktig du är på !

adlaah

fin bild!

julia

kankse tar de, men de kan ju bli rätt varmt med dom till sommar :)

ronja

:)

chris

haha har du äns smakat ostchips? :0

Jenny

sv: Haha jag med xD

Elin

Riktigt fin bild :) Men vaddå gick det bara en tiger där? Haha:o



Svar: Asså den är väl helt okej om man inte har nåt för sig, haha :)

Saga

allt bra med dig idag?:D

isabelleg

gud vilken fin bild :)

Vilken superfin bild!

jag undrar vilken storlek du laddar upp dina bilder i här på blogg.se om du nu laddar upp dom här (:

MissCM

gud vilken grym bild! :O



sv: haha jag får göra det! ;D

Rebecka

Damn vilken fin bild ! :D

Anonym

härlig bild :D

vilken vacker bild!!

moa

Nu har jag sett dear john, skitbra och supersorglig film! :)

Anonym

COOL BILD!

Nathalie

skitsnygg bild!

åh va fin bild! :D

sv. ja precis ;)

åh älskar tigrar :D

Elionore

tack så mycket, detsamma :)

Vixxie

Sv: Tack :D

jessica

åå vilken sötis:)

jora det är supper*

ursäkta för ett sent svar

varsegod , jo de bra själv dp?

fett fin bild !:O:O

Amanda

Vad ska du göra idag? :D Eller har du några planer.. ;D

sv; haha det står inte xd

Maria

Gud vad häftig bild!

Frida

Gud, vilken fin bild! :)

åh fin bild älskar färgerna! :)

Anna

Snygg bild! :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR