Redigeringstips


Beskärning, autonivå, motljus och fokus.


Färgbalans (magenta/blå), kloning och skärpa.


Skärpa, färgbalans (blå) och motljus.

M A J A

sv; Bra här också. :)

Alice

vilken söt blogg! :)

vad ska du hitta på idag då? :)

julia

svar: den har varit bra. din då? :)

hanna

ja jag fattar mig inte på programmet?

härligt att höra!

jodå det rullar på :)

aw tack sötnos<3

sv samma här<3

alma

fina bilder! :)

sv (:<3

allt bra? <3

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

pinja

du har en super trevlig blogg!

kommer jag rätt ihåg att du bor i finland?

Zabina

Halloj! Allt bra? :)

Har en till tävling på bloggen nu. Kika gärna in :)

LIENE

Gillar bilderna!

Felicia

sv: yes :D

Zabina

sv:

Ja, allt är bara bra med mig :)

vad gör du för ngt?

julle

Hej, allt bra? :)

sv aah <3

så händer idag?

Sv. Mmm.. Vad ska du hitta på i dag då?

Sv. Ok. Jag ska packa färdigt inför skolan i morgon.

julle

sv: det är bara bra

ska du hitta på idag?:)

Iris

Kan inte du göra en kategori eller ett inlägg med din utrustning du har när du fotar? skulle vara jättekul att se! =)

E M M A

sv: okej, jag tittar på tv :P

händer idag? :)

FREDRIKA

Sv; Härligt samma här =)

Maija <3

snygg designe :D

huaru gjort den själv???

kul att du är med o tävlar lycka till sötis <3

haft en bra dag hittills?

Så lite så, varsågod! :)

Iris

svar: det vore kul, men du måste självklart inte :)

Julia

Sv: Jo det är bara bra :)

sv aah<3

fina bilder btw <3

om ja nt redan sagt deT? .o

pinja

sv: okej! jag bor nämligen också i finland :p var någånstans i finland bor du?

Julia

Sv: Ja! Vad redigerar du bilderna? :)

josefine

allt bra med dig? :)

pinja

sv: i österbotten i finlands minsta stad :p

bra tips (:

va roligt!blir nog träna en snabbis sedan chilla :)

fina bilder och bra tips!<3

förklara mer om hur du gör när du lägger till motljus och allt va de nu va! mer detaljerat än såhär :)

snyggt :D

Matilda

Vad har du för redigeringsprogram? :)

merna

coola bilder :)

Erika

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR