Ni glömmer väl inte Let's Dance ikväll?


De tre jag hejar på är: Anders Bagge, Alexander Rybak och Andreas Weise. Har ni redan någon som ni hejar på?

svar: Tack! :D



hejar på andreas jag :)

svar: Tack! :D



hejar på andreas jag :)

Josefin

Haha, vilket sammanträffande! Vi hejjar på exakt samma personer! xD

Varsågod" <3

Sandra

hihi, hittade din blogg! Hoppas att du hittar våran!



Följa varandra via bloglovin?

Hanna

Okej, jag har det också men jag fattar inte hur man gör?

sv: okej :D Nu har min alpresa påbörjats - verkligen spännande! Åker du utförsåkning?

Hanna

hej där! Väldigt fin blogg du har! Lust att länkbyta? Kram. ♥

M A J A

Jag såg. ;)



sv; yes. :)

michaela

det såg jag :D

Klart jag kollade (:

Hih jag har länkat till din blogg, kolla min (:

å var så bra!! :D



sv: Lyssna på han, så bra att man smälter.

låten wonderchild och nån jag inte kommer ihåg titeln på är så bra.



:)

CH

sv: taaack, ja jag mmmed :D

förresten skulle du kunna rösta på mig i en fototävling, skulle betyda sjukt mycket och du får en länkning på bloggen - mer information finns på bloggen om du skulle vilja rösta :DD

Madeleine

Vad härligt! :)

blir fika i stan med en vän! =)

Så lite så, varsågod :D

sv: grodor är små och förtärliga ;)

E M M A

sv: okej, ska snart åka :P

allt bra idag? :)

Hej!

Idag ska jag till Växjö så jag har inte tillgång till någon data men vill du veta vad jag gör så kan du följa mig via twitter!:)

Sök på fotonavemma så kommer jag upp!:)

Hoppas du får en bra dag så hörs vi när jag kommer hem!:D

Kram

jag hejar på Alexander Rybak och Helena Lundbäck ;)



Vilken fin blogg du har, fotar riktigt fint! ^^

JULIA

Hur mår du idag? :)

JULIA

Sv: Jag mår bara bra :)

sv: låter väl som ett svar med kardemumma på! =)

sv: Varsegod! :)

Hur mår du? ^^

Hejar nog på Anders Bagge =)



Sv. Det låter ju kul, själv ska jag nog vara med min bästa vän fniss!

smilla

hur mår du?:D

Anonym

sv vaknade just xd

sovit gott? <3

Vad ska du göra idag?

souie

Vi två har samma favoriter :O ye!



Vad vill ni höra mig sjunga? Jag tänkte låta er som ska lyssna på mig bestämma vad jag ska sjunga. Har du ett förslag? En låt du vill höja lite? Kommentera på ; http://typsouie.blogg.se/

Kramar Souie

Hanna

sv: Länka varandra ? :)

Jag kollar inte men hejar på Helena Lundbäck. ;)

M A J A

sv; Har ingen favorit eller så, jag bara kollar. ;)

Madeleine

Älska Rydback!

världens mest charmigaste kille!

Superfin blogg du har! Var gärna med i Dagens Blogg! Kram

Jo tack, med mig är allt bra! Med dig också? :)

Jag hejar på ungefär samma som du (:

ida

fiin blogg :D

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Hanna

Nu är några svar från frågestunden uppe. Kolla vad jag svarade på din fråga. :)

michaela

sv; njaaa.. inte riktigt ännu!:) vem är din favorit då? :D

MAARIAWH

hejar också på dom :D men mest på weise ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR