GinaTricot presenterar cardigans


GinaTricot har fått in supersnygga cardigans av spets/vackert mönster. Sådant gillas! Den naturvit-färgade/beigea är min favorit! Måste skaffas. :-) För övrigt tycker jag GT's vårkollektion är toppen!

casa

vet int va de hette, ja <3

Frida

godmorgon, sovit gott? :)

Julia

jättefina! =D

Madeleine

Fyfan vad fina!!



följa varann med bloglovin? :D

Svar: Okej, njaa ingenting typ. Hade du en rolig nyårsafton då? :)

Så tjusiga :D

snygga!

josefin

Gud va fina dom va :)

Lisa

Hej ! vad ska du göra idag då :D <33

smilla

sv: kan jag förstå;)

allt bra med dig idag?

casa

ja me =)

Linn-Lay

riktigt fina va dem :D den svarta hade inte suttit fel :P

Så fina! Jag tycker också om Ginas vårkollektion, mycket snyggt! :)



Var gärna med och tävla om en snygg ring i min blogg, bara kommentera att du är med! :)

http://mmiaas.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-en-snygg-klackring.html#comment

frida

Herregud vad fina tröjor! Och herregud vad fin blogg hihi, är allt bra? KRAM

casa

njaa, får lite se ;p

Frida

- mm.

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

SV: okej! :::D

najs, koftor!

Felicia

sv: joo, hoppas inte :(

SV: såg igår XD

S O F I E

Snygga!!

JULIA

Sv: Jobbigt! Jo jag ska snaty äta sen fara och spela match :)

sv.hej sweetie, (: Jag har nu utsett dagens cutie ;d kolla in om ddet var du som vann. om nt? ny chans igen!

julia

svar: så lite så.

jättefina koftor :)

sv musik oså<3

händer ikv?

sv; tack snälla!

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg.html#comment

E M M A

sv: okej, lyssnar på musik :P

händer ikväll då? :)

Anonym

snygg blogg :)

Anonym

snygg blogg :)

Hanna

Ja jag håller verkligen med dig. Vårkollektionen är grymt snygg! :)



Fråga mig gärna frågor i min frågestund :)

sv: åh så bra , jag följer dig via bloglovin nu!

svar: Okej, tur det iallafall! ;)

Lova

ÅH FETT FINA! VILL KÖPA DE NU!<3

Sissi

fina!

issi

:)

Herreguud, vilka fiiina!!!

Men jag har ju inga pengar just nuu :(

gråter* ;)

fina!

å va fina! :D

Vendela

snygga!

Michaila

Så himla snygga tröjor :D

Matilda

Den svarta var superfin!

Åh, dom har jag inte sett, dom var ju superfina! :)

Ebba

Vilka fina!

hej, jag undra vad heter textstilen som du har i lilla hjärtat på koftan?

ebba

ååh så fina! :D kan man beställa från GT via nätet? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR