Flickan bakom kameran


Håll musen över bilden så får ni se mig! ^^

Den första bilden på mig jag publicerar på min blogg. Nångång var det väl dags - nångång är nu. Så nu kommer ni få se mer egobilder (haha) och outfitbilder på hela mig! Men namnet får förbli en gåta! Så vilket var ert första intryck? Var det såhär ni trodde jag skulle se ut? :-) Har ni fått en ny bild av mig & bloggen?

Felicia

YESS , äntligen <3

Madeleine

Allt bra med dig? :D

Tycker du det.. jag se helt mongo ut.. haha ;) Tack iallafall :D

Snygga bilder =)

Haha ah okej. :) gulligt av dig..

casa

nåjo de e sant!

Kiva att du bestämd dig för att visa ett foto av ditt ansikte =)

Sv. Jaha, vad kul :) Du är ju jätte söt :D

Felicia

sv: hahah så hemskt e de vell nt :D

michaela

ååh vad kul! ser fram emot bilder :)

Mitt första intryck var SÖT!

Fanny

sötnos ju!

Lova

Va söt :)

Hm, du va inte så jag hade tänkt mig (: men sööt!<3

jättejätte fin bild! <3

Lova

SV; Jag blir oxå glad :D Velat se dig länge :)

Haha, varse! :D

allt bra med dej då?<3

Felicia

sv: haha ja exakt, HATA ananas ;o

Jo det är awsome! (:



hur fick du ideen att plötsligt visa ansiktet? (:

jätte fin! :D hm, jag känner igen dig, ;) hahah. fin var du iallafall! :)

SÖT!

HÄRLIIGT (Y)

bor du nära sthlm? (:<3

Ah, jag med :D asså jag längtar tills dom öppnar! för då jääävlar!<3

haha, jag kommer! (: eller nä, då är det en jävlans mycket folk.



Hmmm, det stod inte, men jag skriver det så fort jag vet :)) KRAAM

JULIA

Sv: Tack, det blev 5-5 :)

Hanna

Tack för frågorna. Svaren kommer upp snart :)

V I L M A

sv: ikväll ska jag bara ta det lugnt, dudå? :)

fan vad smart ;D

SVAR: Varsågod! :D

Felicia

bytheway jag har inte ffått ny bild av dej eller bloggen :)

Lova

SV: Haha jarå! Nu fladdra precis en femhundring ivääg.. <3

JULIA

Sv: Ja! Hur var första skoldagen då? :)

Hanna

Jätte fin blogg!♥

Är det du som har designat den?

sv; ohja verkligen :D

ha en kanon kväll!

kramar :)

guud vad läskigt! det är nästan så jag tänkt mig dig :)

va roligt att få se hur personen som skriver bloggen ser ut eftersom jag läser din blogg ganska ofta fast jag kanske inte kommenterar :)

Emmi

De va på tiden ;) Fin bild! =)

Felicia

sv: tack så mycket för frågorna ! <3<3<3<3<<3

JULIA

Sv: Okej, vad gjorde ni då? :)

Felicia

sv: spännande att se svaret sen då... ;)

Cecilia

jag tycker att du är jätte söt! det var så ungefär jag tänkt mig dig, och näe jag har inte fått en ny bild av dig eller bloggen :)

JULIA

Sv: Haha ja! Vad händer imorgon då, skola? =)

sv; Åh desamma verkligen! <3

Gjort idag då? (:

Emilia

Åh vad snällt utav dig! :)

Vad är din hotmail adress?? så skickar jag över en bild på hur jag vill ha det dit! KRAM

sv: haha, jag vet inte ;p eller så är du lik någon, men det känns som jag har sett dig förut, men det har jag säkert inte ;) haha ♥

Hanna

aha okej:D

använder du photoshop?

Åh , vad fin blogg du har ! :D

Iris

OJ! jag hade inte förväntat mig så! Gud vad söt förresten! :D

sv:

låter riktigt rätt :D

varsågod:D

kanske det kanske :) Ha en fin kväll!

VAAA?;O



går du i skolan nu?



jag har vart med en kompis, och sovit till 3 <3

josefin

Söt du är :)

sv; okej ^^ den där filmen e nog helt ok, men ändå int rikit min smak ;d men den går att se på :-)

M A J A

sv; Hur va första skoldagen efter lovet då? ;)

Emilia

Jag har nu mailat dig bilderna, tack än en gång :) Kram

Madeleine

Haft en grym dag! :)



vad har du för planer för morgondagen då? :D

Hanna

Oj gör du inte? Vilket använder du då?

julia

svar: hihi ja :)

fin du är!

Näe inte ändrades min bild av dej och bloggen, hehe ... ;) Men kul att du bestämde dej för att visa ditt ansikte, bloggen kommer nog bli mycket personligare & så nu !

E M M A

sv: okej, jag har precis kommit hem :P

haft en bra onsdag? :)

sv det är bra trotts att ja e sjuk :/<3

tips på vad man kan ta bild på? (:<3s

Vad söt! Roligt att äntligen få ett ansikte ju :)



Yasmine

Det är bara bra :)

Vad gör du då?

du såg inte alls ut som jag tänkt mig! ;) Läskigt med sånt där ;)

Men jag har ändå samma uppfattning av bloggen fortfarande :)

sv; Taack! <3

JULIA

Sv: Okej, vad ska du träna? :-)

Sv. Hihi =) Vad händer i dag då?

michaela

sv; :D



hoppas du får en fin helg!:)

Kul att du äntligen visar ditt ansikte! :-)

Båda bilderna är förresten jättefina. ;)

Anonym

hejsan! :) jag tänkte bara tipsa om två stycken tävlingar jag har på bloggen just nu.



en simpel "veckans blogg"-tävling;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/v-som-i-vill-du-bli-veckans-blogg-v2.html#comment



och en där man vinner en ögonskugga från make up store;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/december/t-som-i-tavling-om-en-ogonskygga-fran-make-up.html#comment



hoppas någon utav dem faller dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde, :) kram

SV; aa ;) allt bra med dig denna dag då?

SV: Ja, det tycker jag med, och det var faktiskt så i verkligheten, för jag har inte alls redigerat bilderna! :-)

Diana

Oh gud vad söt du är! :D

Du är jätte söt!

Nu är vinnaren av ringen utsedd, kolla in & se om det blev du som vann! :) KRAM!

Om du vill bli dagens blogg har du chansen nu! :)

Så sööt du e!!:) <3

Julia

Sötnooos <33

Nathalie

Haha oj, har du aldrig publicerat en bild på sig själv? Vad roligt att det här var första gången! Hahaha och jag som har värsta ego headern :)



Jag har iaf en liten fototävling just nu på bloggen, var gärna med :)

http://torpenbergs.blogg.se/2011/january/fototavling-din-basta-bild-2010.html#comment

Länk till inlägget :)

Frida

- inget, sj?

svar: Wow tack! :D Mitä kuuluu?



betyder Mitä "hur"?

Och vad betyder noni eller hur det nu stavas? :P

Väldigt tråkig. Har bara varit hemma vid datorn och pluggat lite, tyvärr ( men nu blir det film och glass, så kvällen blir defenitivt bra!

Tilde ♥

Bara bra !

Trixie

Söt bild på dig :)

josefin

sv: Bra sj?

Linn-Lay

Tittade in så jag passar la på att säga Godnatt på dig hoppas du får en härlig lång natt:D

LIENE

Kul att se hur du ser ut:D fin!

Hej igen! :)

Nu är veckans blogg utsedd, kolla om du vann! :D

så fin du är! :)

Svar: Hehe okej :) Jodå det var bra :) Ska du göra någonting roligt i helgen då? :)



Kram Sannaliten

wendela

jättefin blogg, hur mår du ? :)

Tomiko

Oj vad söt du var :o

Hur gammal är du? ^^

Frida

I vilket program har du fixat en sån där bild, alltså att det är två olika bilder som byts när man håller musen över bilden? :)

issi

jätte fina bilder! :)

sv: ja, varifrån är du då? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR