Favorit fotobloggar, del 2

Lina Svensson - Haidi Jakobsson - Elin Kero - Michaela Fagerudd


Du missade väl inte del 1?
Lina är en söt tjej med mycket fin och inspirerande blogg. Kreativ tjej med intressanta inlägg! Haidi är väl som många vet en bra fotograf och är mycket inspirerande även för de modemedvetna. Elin, "Nevnarien", är väl Sveriges proffessionellaste fotografbloggare skulle jag säga! Snygga bilder och en snygg klädstil! Michaela har en fin blogg och även hon är en av många förebilder för mig inom fotovärlden.

Nästa gång visar jag mina favorit modebloggar!

Aw! ♥ Kul att du gillar min blogg och tack för dom fina orden finis!

sv. tack tack :D!

vad bra :D!

sv. bra bloggar! :)

yes :)

Bra bloggar ;D <3333

Vill OCKSÅ kunna fota bra!

emma

sv: hehe okej :D

Lina, Elin och michaela F är också duktiga =)

Iof :D

På min lista skulle din blogg vara med ;)

Du är en av mina söta bloggläsare så jag vill tacka dig för du läser och kommentera på min blogg!:)<3

Det betyder!:D

TACK!:D <3

sv: :)

läget annars då?

sv

; bra

Haha _:D <3

Haha _:D <3

Linn

Jätte fin blogg! :D

Fixat designen och headern själv? ^^

alexandra

alla de bloggarna är väldigt bra!

julia

Sv: Jag kollade nyss på arn och ska fika snart :)

ronja

fin header :)

michaea fagerudd har en skitfin blogg :)

haha :D

alltid kul att se vad folk har för favorit bloggar :)

fin blogg! allt bra med dig? :) kram

Anne

Svar : Tack ! Din med :)

Din blogg var jätte fin och du tar såå bra bilder su e jätte bra :P



Kram Anne ^.^

åh gillar alla bloggar (:<3



bra val!

andrea

sv: gott nytt år:D

ellinor

nu följer jag dig :)

Lisa

sv: härligt, det är bra:)

Du, har upptäckt en liten sak! När man trycker på mina kategorier i menyn så kommer man ingen vart! ;o Vet du vad som kan vara fel? ;)

sv: jag har influensa och mår inte alls bra :/ så jag sitter och ser på mumintrollet. Hemulen är min favorit ^^ Vad gör du själv?

Kul med bloggtips! :D



Vad kul att du skrev "God jul" på finska.

Hur var det man sa "Hur mår du?". :P

Måste försöka lära mig det, hihi.

Johanna

Fin blogg du har :D Skulle du kunna hjälpa mig med en blogg design? =)

Hejsan Kristinis här! vill tipsa om min blogg, där du finner ord från min vardag, musiktips, modetips och tävlingar minst en gång i månaden! Gillar du min blogg följ mig via bloglovin, säg till så följer jag dig med!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!



//Kristinis

C.

SV: godmorgon, är allt bra med dig? :)

SV: Okej, gör det! Det blir coola bilder och det är verkligen inte dyrt. ;)

felicia

sjukt snygg blogg:)

skulle bli glad om du tittade på mina sångklipp i kategorien musik ?:)

Superbra bloggtips :)

Jätte fin blogg med fina bilder! :D jag läser alla 8 bloggar som du skrivit som favoritbloggar :-)

åhh kul grej! :D

kram

emilia

åh för en gångs skulle någon som inte "tipsar" om kenza och kissie, grymma bloggar du hittat ^^ den där michaela var j uett guldkorn!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR