Dagens outfit


Topp GinaTricot / Leggings H&M / Cardigan ONLY / Halsduk H&M

Idag ser det ut att bli fint väder, så jag får väl gå en fotorunda lite senare. Däremot är det jättekallt. Passade på att testa självutlösaren/trådutlösaren idag också, fungerade perfect! Blir förutom en fotodag också en städdag idag, så vi får höras igen efter städningen! Ha en fin andra dag på nya året 2011!

Julia

Sv: Jo det är bara bra :-)

Sv; Tack! :)

Du har redan varit ute och tagit outfitfoto. Jag vaknade typ 09.20 så jag sitter i min onePiece ;) <3

- ja visst är den! Vad tycker du om hjärtglaslgon?

Sv; Ja det har det väl. Allt är bara bra! ;)

Sv; Hemma med massa gäster! :)

- funderar på om jag ska veställa några sådanna! Hur många läsare har du om dagen?

Hahahhah! <33

Jag ska faktist till en kompis idag, så outfit bild blire nog ;)

julia

Sv: Jag vet inte, slappa tyo :-) själv?

- 500-1000 men jag trodde att du hade typ 500-1500 men du e ju typ känd ;).

yes har lagt till dej :)

aa, ska nog dra mig ner och käka frukost nu ;) haha

Julia

Sv: Okej, hoppas du får en bra dag då!

- det bllåa! DSet vissar ju hur många unika!

Julia

Sv: Tack! Jag kommer inte på vad jag kan ha för rubik till mitt senaste inlägg, vad tkr du jag kan ha för rubrik? :-)

Julia

Sv: Ja till mitt inlägg, nu är det ju filmdag? :) vad tkr du jag kan ha?

- men jag vet ej men jag skickar med ewn bild på min state!:



http://lovehannah.blogg.se/images/2011/statestiken_124868909.png

ÅH, vad gott :D <3

Anonym

okej, jo det blir bättre! :/

Vendela

Snyggt!

Allt bra med dig annars?

Sandra

Sv; kul att du är med att tävlar i dagens blogg;)

emma

Hejsan, ska vi följa varandra via bloglovin? kramis :* //www.emmababy.se

Julia

Sv: Ja, det är ju svårast typ :)

Svar ; Åhh .. tack så mycket ! :)

- 1 men jag är med dagligen på aktivaste listan! Hurså?

fin outfit! :D

Julia

Snygg outfit!

Vendela

Det är toppen!

Haft ett bra nyår?

Har du lagt till mej?

hej, allt bra idag? ^^Å

svar: jo, det är lite bättre nu, har varit sjuk :(

sovit gott i natt? ^^

SVAR: Tack :D Vad kul att du tycker så!

Hahah :D <3

Tilde ♥

Allt bra med dig ?

Hihi säg gärna vilket nr du ick :)

svar: ja, det har jag gjort, men inte min pojkvän, stackarn :( va göru? :)

Julia

Sv: Ja, det brukar jag med, men jag kom inte på något idag :)

elin

Jätte söt blogg :) Allting bra?

Tilde ♥

ja , jag mår super bra !

Tack :D En sommarbild <333

Julia

Sv: Ja precis! Jag kom bara inte på någon idag, men Beatrice hjälpte mig (a)

Vendela

jag hade jätte kul!

svar: ja :/ jag försöker fortfarande att väcka pojkvännen, har gjort det en stund nu :P

Tilde ♥

:),men håller med dig dom är så galet snygga !

elin

följer aldrig bloggar via sånt.. sorry :/

Julia

Sv: Ja! :-)

Tilde ♥

helt underbart med dem och ett par jeansshorts

Verkligen ;) <33

emma

sv: hehe bra :D jag har lagt till dig på bloglovin nu!

Julia

Hur lämge har du bloggat? :-)

Hurdan fjärrutlösare har du? Är den trådlös eller? :)

Jag har funderat på att skaffa mig en, men det går inget vidare, eftersom jag skulle vilja ha en trådlös men inte riktigt hittar någon som går ihop med kameran...

LINN

Snygg outfit! (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR