You've got hair in your face

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys! ♫ Idag har det varit en helt vanlig dag: skolan och sedan hem och städa rummet och just nu sitter jag och drogar Darin-musik. Jag tror jag är kär i honom. Men hallå, vem gillar inte "Microphone" låten? Kärlek. ♥

zandra

sv: låter bra :)

hm, nja! jag tycker linda, alice och olle är bra :) dudå?

sv; hmm.. mönstret kommer jag faktiskt inte ihåg var jag hittade det :/ resten har jag ju fixat ihop själv :D

Tack så mycket!:)<3

Millaaa

sv; okej, släktkalas :) dudå?

Millaaa

sv; okej :)

zandra

sv: åh ja dom är med bra!

så många bra i år så svårt att välja :p

zandra

sv: ja, verkligen! :p

är det ngn du inte gillar? som du verkligen stör dig på? :P

zandra

sv: okej :p

jag stör mig något så otroligt på hon den där som sminkar sig så vitt runt ögonen! vet du vem jag menar? hon skriker typ när hon sjunger :p

å sen hon som åkte ut först igår, som sa att hon kunde sjunga osv! :p

Trevlig helg på dig!:)<3

Mickaela

Tack för att du berättade vad du tyckte :)

Millaaa

sv; hihi eller hur :)

therese

fin blogg! allt bra? :D

Maja

haha, jag va superkär i Darin när jag va liten :)

btw, va gärna med i dagens blogg!

Millaaa

sv; händer i helgen då? :)

zandra

sv: haha, skönt att jag inte är ensam om det då ;) vad tyckte du om de som gick vidare idag då?

Millaaa

sv; okej, skoj :) ska på älgjakt och typ bara ta de lugnt ;)

therese

sv: härligt :D bara bra med mig också!

sandra

härligt med fredagsmys.

therese

sv: ja, visst gör det! hahaha, Gud nu vill jag hämta en bit till.. fast jag ska avstå, ätit för himla mycket onyttigt idag.. :D

Millaaa

sv; hahah okej ;)

zandra

sv: ahha okej ;p nej asså sebastian? han sjunger bra men för fasen - BLI MAN! så utseendefixerad fjolla, Haha! sorry om du gillar honom (A)

zandra

sv: haha, tack! du förstod min mening ;) inte för att det är ngt fel på bögar alltså, haha

therese

sv: hehe :D allt bra?

sandra

allt bra?

therese

sv: härligt! allt är på topp här med :D

therese

sv: japps :D göra i helgen?

therese

sv: jag tror att det för första gången blir en hemma-helg! :)

zandra

sv: nej, menar det!

sätter man på honom löshår ser han ut som en brud, lovar :p

sandra

samma!

Emmy

God kväll!

Allt bra med dig?

Erika

Vem gillar inte Darin överhuvudtaget? :P Alla hans låtar är de bästa som finns ;)<3

sv: ajdå, vad synd! bättre lycka nästa gång!!

haft en bra dag?

hermy

fin blogg

SVAR: Det var inte mitt hus, det var grannhuset xD Eller ja, det är lägenhetshus så =)

Lanah

Den är faktiskt ganska bra... ;)

Hedvig

Hur är läget med dig? :)

sv; så lite så! Vad gör du? ;)

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra fredag? :)

jag ska precis lägga mig men svarar på de sista frågorna i bloggen.. :)

Äntligen är det helg, händer det något kul?

Nu åker jag till kalmar och kommer hem ikväll någon gång.

Men vill du se vad jag gör finns jag på min twitter!:)

http://twitter.com/fotonavemma

mirellash

sv: ja, okej! :)

rebecka

nice blogg!:D hehe.

vad gör du idag?;*

l

allt e fint hur är det sj

Tina

Darin är mycket sötare nu än när han var med i idol

jag valde svarta strumpbyxor igår :)

sv : det är bara bra här! självdå? =)

MADDES

Hur mår du idag? :)

Jullan

Microphone är underbar! ♥

stor kärlek till den :)

Louise

Jag har också gillat darin förut eller älskat är nog det mer rätta ordet för det, gör det dock inte längre, men finns fortfarande lite favoritlåtar av honom som jag haft aslänge och skulle fortfarande vilja träffa honom "in real life" på en signering eller så.. så en del sitter kvar än, haha! :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR