Vilken header vill du se?



Ska jag behålla den nya eller ta tillbaks den gamla?
Din åsikt som räknas. :)

Therese

Är i skolan,snart Eng.

Alina

Jo det är kanon! =) Händer idag då?

emi

jag gillar den gamla ^^ den nya är också fin, men jag skulle föredra den gamla. det är nog för att det är rosa i den, är lite svag för rosa nämligen haha ^^

Therese

Bara bra och sj?:)

Alina

jo samma här^^ vad ska du plugga?

emi

Svar: Varsågod ^_^

Therese

Gillar båda:) Men din nya är jättefin!

hejsan fin blogg :)

Alina

nya=) fast båda är jättefina!

Therese

Så lite så:)

jag vet inte men jag tror nya men båda är fina :)

Alicia

Ok,tror du en amatörfotograf kan hantera den på rätt sätt? :D

Emmy

sv: Jag har precis kommit hem efter att ha varit och fikat med en kompis. I kväll ska jag nog bara ta det lungt, ev ta itu med smyckesbeställningar jag har liggande.

Allt bra annars?

emi

svar: jodå :) som jag skrev i inlägget så är jag lite sjuk, men börjar bli bättre så det är ok ändå.



allt bra med dig??

sandra

nya =)

sv : vad bra! :)

Alicia

det tycker inte jag!!! ;O

btw,hur gör du för att få hörnen på headern rundade?

och hur gör du för att bakgrunden blir överallt(på min blogg blir det som en vit ram mellan headern och bakgrunden)?

Therese

Inte mkt. Dd?:)

mirellash

Nya! =)



btw börjar tröttna på min design.

skulle du vilja göra en ny till mig? eller gör du gratisdesigner?

sandra

vsg =)

sarah

:D

ha den nya :)



varsegod :) allt bra ????

Jag gillar den nya :D

natta

oj va lika dem var..

therese

dem är precis lika fina..! men den nya tycker jag nog =)

sv: ja! allt bra med dig? kram

zandra

båda var fina! så spelar ingen roll :)



sv: Kul att du vill vara med :)

Kika in bloggen senare ikväll för att se om du vann! Vinner du inte idag så kommer en ny chans imorgon :)

Michaila

Båda är fina men kör på den nya:D

Den nya tkr jag för den är mer "kall" ;D

Den nya :)

är allt bra idag?

Tilda

Den nya! Den var super ;)

Tilda

Fin blogg! Jag tycker den nya känns mer höstig, så den passar bättre nu! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR