Veckorevyn+chips=fredag


Nu ska jag slå mig ner med Blog Awards specialnumret av Veckorevyn och njuta en halvtimme innan Idol börjar. Tar självklart med mig chipsskålen. Så här ser en normal fredagskväll ut för mig! :)

Hur brukar dina fredagar se ut?

sv : åh gott, vilken smak ?:)

ska äta middag nu :D

linn

sv. precis :)

Nja.... <3

sv :dom har jag aldrig ätit,vad smakar dem ? :)

Ska typ gå på friidrott, men hinner inte :D

Kejj, favogren?? <3

elin

sv: detsamma :)

Tawnie

Tack ^^

Häck & olika långdistanser (favvo av långdistanser är 800)

Lizette

SV: ja, precis! :)

sv; Haha tycker jag med `:) vad händer imorn?

sv: Haha tack :D

Har inte tagit tid så mycket, har inte tävlat i det. Sprang i globen en gång!

Men på friidrottsdagen var jag den enda tjejen i dom två årsklasserna som skulle springa 800, så jag fick (som vanligt) springa med killarna. Jag börjar lägga mig allra längst bak första varvet. Andra varvet så springer jag förbi dom två som är närmast. Sen springer jag ikapp de två killarna som är framför. Dom låter mig inte springa förbi. Så jag stressar dom. Sen när det är kanske 50 m kvar börjar jag spurta. Jag springer förbi de två killarna, kanske 20 m framför är 1:an Så jag kutar sen när det är ca 10 m kvar springer jag förbi honom och vinner hela loppet (finalen) :D

Ella

SV: Tacktack :)

Tawnie

Japp, allt e bara bra!

Tina

Så du tittar också på idol nu? :)

Vissa är ju skitdåliga nu, man undrar ju hur fan vissa kunde gå vidare...!

Ja :D haha :)

a n n a

ååh. kanonkväll jju.

mina fredagar brukar vara ganska lugna. antingen mys med vänner eller pojkvän eller bara hänga med familjen :) mys är bbäst.

Lizette

SV: tack så jättemycket sötis :D

Vad ska du göra imorgon? <3

Fotboll och stan, kanske :D

Sandra

Själv lyssnar jag på mycket schlager och jill johnson.. du då?

kram

Mathilda

Sööt blogg! ;)

Naima

Jag bor i Åbo, har du varit här ? :D



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

karin

Tack för din kommentar på min och mina kompisars blogg! Btw snygg blogg du har!

Lydia

super fin blogg! :D

sv: imon blir de kanske skördefest, tkr de där är riktigt kul!

fredagen idag var med idol och valdebatten då jag inte ännu vet vad jag ska rösta på söndag.vet någorlunda.

bara mys helt enkelt :)



kram

Vad gör du? (:

chris

ja jag blir alltid glad av att köpa kläder :)

svar]



Hej hej!

Nu är jag tillbaka efter en månads tystnad. Blev en bloggpaus som inte var planerad, har bara inte haft något att skriva eller dela med mig osså har det vart lite strul på den privata sidan också men nu så börjar det ordna upp sig så nu är jag tillbaka på bloggen :)



Hoppas att allting är bra sen vi hördes av sist och att du har hittat på massa skoj den senaste månaden! Kram Michaela

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra fredag? :)

sv; Jag ska träna :) okej!

Lizette

SV: ha en fin kväll du med, och sov gott :)

Olivia

mina fredagar brukar bli mys med pojkvännen, film och massa gott :)

Mysig fredag! :D Vi brukar ha fredagsmys tillsammans med familjen, typ godis, någon bra film och en massa tända ljus! :)

Millaaa

sv; så lite så :)

Louise

Mina ser ungefär likadan ut som dina, jag kollar på tv, och äter chips eller godis beroende på vad jag är sugen på :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR