Ur arkivet - purple

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

zandra

sv: nej, det var inte så jag menade! jag menar att kisse/dessie/paow osv. lägger ibland ut lite väl utmanade bilder o därför är det kul att vissa är anonyma så det blir lite kontraster :p

dv; åhh tack, kul & höra"! :D

ingen fara :D

kram

Frida

Jättefin bild! :)

Nej,jag har idrott imorgon i skolan!:)<3

Jag vet nt,men det får man ju alltid hoppas!:D <3

okej :) Jag har bloggat, vart och grattat min kusin och nu pluggar jag :)

felleh

tacck :D

zandra

sv: hihi :)

sv; ja men elr hur! älskar den :D

Tack detsamma! :D

Frida

sv: det är toppen! :) sjd?

var med i min veckans blogg!

om du vinner får du ta del av mina läsare!



Jag utser en vinnare någon gång nästa vecka!

hehe,tack!:D <3

sp lite så :) vad hittar du på nu då? :)

sv: härligt :D

ooh det lät inte så jätte kul :p just nu kollar jag på tv så det ska jag väll göra resten av kvällen med skulle jag tro :) vad ska du plugga då?

sv: göra imon? :)

sv: skola och vara med min pojkvän :)

jaha okej :) inget jätte jobbigt då alltså :)

sofia

hehe jag förstår det:D

Varsågod :) Vad händer i veckan? :)

julia

allt bra med dig? :)

Mia

sv; Härligt :)

MADDES

Det är fint med mig. Hur har helgen varit? kram

sv: visst är det :) vill ha allt!

tack för du är med :) drar en vinnare innom kort :)



//liindblaads

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra söndag? :)

..haft en bra helg annars?

Jag har varit med älsklingen, dansat, plockat en massa svamp och just nu sitter jag i hans rum på internatet.. ska vara här till och med tisdag :)

sofie

Vilken fin blogg du har :) Allt bra med dig? kram

Ebba

Fin!

Ida

härlig bild! :)

sandra

fin bild.

Sv: Skönt att höra! :)

Emmy

Sv: Jag svarar på kommentarer :-)

Vad har du planer för resten av dagen då?

Neha

Superfin bild:D

kotte

nej, inte idag. Jag är sjuk tyvärr. :/ dusjdå?

Lisa

Fin bild! Vill oxå ha samma kamera som du! Hur mycket kostade den?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR