Two fingers = peace!


Linne H&M / Leggings I ♥ LINK / Bolero Reflex / Skor I ♥ LINK

Jump as high as you can! Detta var den första (av hundra) hoppbilder jag lyckades lyfta från marken på. Förutom ansiktsuttrycket är det inget man kan klaga på. Så, vad har jag gjort idag? Skolan, I was a gulnäbb! Hemma och fota med lillasyster (älskar mina nya grejer). ♥ Så nu ska jag redigera bilder, peace and love!

sandra

snyggt!

sv; åh tack! :D

sandra

så lite så!

emelie

sv; okej synd! får la knioåra påre :D men tack så jättemkt för hjäklpen, frästen vet du hur man sätter in ett animerat bildpsle i bloggen ? :D

emelie

okej tack, vet du hur man sätter in ett animerat bildspel ? :D

Louise

sv: tack så mycket! :)

okej :/ Provade mig fram litegrann, tog en stund innan det blev riktigt bra, men det gick! :)

eliise

tack så mkt! :)

E M M A

sv: Så bra, samma här :P

göru? :)

Millaaa

sv; så lite så :)

Fint :)



SV; Haha jaha jag troddde att dom bara valde ut ;D

Okej,jag tittat på idol!:D

therese

vilken söt nalle i mitten :D



sv: okej, kollar på idol och bloggar :P

ASV; okej :) är de av nån speciella anledning du är anonym? :)

A.C

hej:D



dt e bara fint med mig..s då?:D

fin blogg :)

vad gör du?:)

Tack! Allt bra?

kram

MADDES

Tack så mycket. Hur mår du idag? Kram

EMELIE

sv: hehe yes :)

Lova

Svar: okej, tyckte du att det var bra då ? :)

hermy

sv: tack så mycket

men när tror du att den kan bli klar???

sofia

sv: haha okej :D

LINNEA

samma :D



haha vrf har du gjort så långt streck?

du kunde bara täckt över?

svar: Åh, vart åker du i oktober då? :D

Ebba

Fin outfit :)

jch

snygg klädsel

LOVA

Åhh vad fint! <3

caisa

söt blogg :)

caisa

allt bra? :)

caisa

allt bra? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR