Some kind of grass

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Fin bild! :D

Sv; Åh tack! :D

emelie

allt bra?:D

E M M A

sv: okej, tvn som gäller :P

allt bra idag? :)

Louise

Fina bilder ! :D

Neha

Snygg bild:D

Becca

fina bilder :)

heej :)

gillar dina bilder. kolla gärna in min blogg :)

heej :)

gillar dina bilder. kolla gärna in min blogg :)

Som vanligt grymt fina bilder! =)



Du, måste bara få fråga dig vilket typsnitt och storlek du har på texten i rubriken till inläggen? Vill ha den själv men har tyvärr inte aning om vad stilen heter.. Hemskt tacksam för svar, kram på dig!

Becca

sv: jag har en systemkamera :D allt bra med dej? gjort ngt skoj idag? =)

Anja ♥

Svara gärna på frågan i min blogg! har lite bestlusångest..

Ha de bra:)

sv: :D

halgens planer? :)

Nicole

Åh vad fina bilder!

sv: Jo det är bra här med :D

vad ska du göra imorgon då?

ida

fina bilder :)

oh fin blogg!

Diimans

samma här :D



fina bilder!

E M M A

sv: Så bra, jo samma här :P

haft en bra onsdag? :)

jag dricker te, bloggar och kollar på tv.. ska väl sova snart :)



du missar väl inte gratis solning..läs med på min blogg :)

Lizette

SV: nej tack.

Johanna

Jättefina bilder!

snygga bilder!

bästa objektiv som finns!

superfin bild :)

mirellash

sv: jooo,jag vet haha ja faila :/ <3

Elin

Hej



Klicka in på min blogg och kommentera vilken du hälst skulle villa ha mellan de två vampyrerna :) Kraam

sv. åh tack så jätte mycket!



skulle bli skit snyggt ifall du la på lite hårdare kontrast på dessa bilder. våga exprimentera i psp eller vilket redigeringsprogram du nu använder :)

Fint! Kort skärpedjup är ju det finaste som finns, haha!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR