Sea feeling


Sitter och tittar runt på nätet, äter godis och fixar lite bilder. Måste snart ut och fota nya eftersom arkivet börjar bli föråldrat. Ni får nöja er med lite såhär halvdåliga bilder tills jag har fotat nya. Hur som helst, ska bara kolla Bloglovin' och sedan ska jag träna! Bye.

härlig bild :)

emelie

hej, du fixade ju mitt arkiv, finns överrubriken som är med småbokstäver som jag inte vet jhur man ändrar och så när jag ska trycka på kategorin för outfits så kommer inte dom fram, för vart ligger dom ? :D

sofia

sv: okej :)

Millaaa

sv; jaa :) fina bilder :)

Okej,samma!:)

Fin blid!:)<3

chris

tack så mkt :)

sv; tack så mkt! C: desamma :D

Frida

sv: Ja verkligen! :)

Fina bilder :)

emelie

sv; du får gärna fixa det om det går brA, har nänligen inte en blekaste arning :D

kram koden är samma

sv: här är de fiint :) riktigt fina bilder! svara gärna på svar på tal i min blogg - roligt att veta vad ni tkr.

kram

sv: tack för att du sa vad du tkt. de känns ju som att jag har fel om jag skriver så. men jag tkr ju inte de. de är ju så oskyldigt. och sjukt irriterande att folk inte kan stå för vad de tkr!!

kram

Jättefina bilder :)



SV; Okej :D

Bilderna är fina!



sv: okej blev nog i princip samma sak:)

sv: eller hur! man ska väl vara glad för att någon uppmärksammar att man har en blogg :P dessutom, vad är reklamen i de :P

kram

Ella

SV: Tacktacktack! :)

fina bilder:)

Jag gillar den första bilden mycket :D

Förresten, kan du inte slänga in en fråga i min frågestund`?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR