Nagellack


Bilder från Google, collaget av mig.

Åh, vad jag älskar nagellack! Det är så vackert med knallröda fingrar eller ljuslila. Vad som helst. Lösnaglar, you name it! Min favorit är fransk manikyr, eftersom det inte är för mycket färg, det går att matcha till vad som helst och dessutom ser det naturligt ut!

Hur lackar du helst dina naglar?

Gör du?:)<3

Lila eller rött lack brukar jag använda, eller så blir det härliga pastellfärger :)

// Polly

Laura :))

Hehhe, jag älskar också nagellack :) Fast mest svarta/vita/lila! Min mamma jobbar som nagelteknolog så hon brukar fixa mina naglar om jag ska göra något kärsligt eller så ^^

så bra att du löste det, ha det bäst kram!



svar på din fråga, jag älskar mörka färger! eftersom min favorit färg är svart, så jag brukar måla dom svarta eller marinblåa :D så snyggt enligt mig.

» Arzu

Enfrägat, helst i mörka färger..



SV: Hihi <3

sv:jaa :D

emelie

sv; vad bra, fast menade om du kunde fixa allt med koderna för kan inte ett piss! ser att du har det ock så :D

LINNEA

hehe, "tack" :D

therese

men genoskniligt lack, eller med en vit fin kant överst! :)



sv: jag kan nog rösta :D

josefin

Lite olika.. just nu har jag ljusrosa.

men jag gillar oxå fransk manikyr.

speciellt när du lagar den åt mej ;)

sv: Visst jag har röstat :)

jo det är bra :D vad händer ikväll då?

emelie

sb; hehe skulle inte förstå så vill gärna att du fixar det åt mig :D du kan få kontot på hpotmail nu direkt så kan du fixa det idag elr imon ? :D

emelie

sv; vad bra :D fixaR DET MEJLET NU :d

nelly

sv:ehm.. jag gjorde det :P det var det jag menar med "oki" lol XD

Millaaa

sv; jo :) allt bra idag? :)

Louise

Jag gillar att ha olika färger, typ som jag har nu , har två olika färger , blå på varannan nagel och rödrosa på varannan nagel, sen har jag typ duttat på prickar typ.. :P

Svårt och förklara XD

Men gillar lite annorlunda look. Men ibland bara enfärgad, beror på hur man känner just den dagen :P

Em

i sommras gjorde jag franskmanikyr med glittriga vota toppar, det va as snyggt!

andrea

okej va kul. Vad tränar du ? :)

therese

:D vad gör du?

sv: samma sak här :)

har din måndag varit bra då?

therese

tyvärr så vann du inte denna gång, kanske nästa! :)

låter bra :)



allt väl ?

E M M A

sv: okej, jag ska snart sova :P

haft en bra måndag? :)

LINNEA

görs? :D

Daanne

händer idag då?? :)

A.

Svar: Hej, allt är bara bra med mig, med dig då? :) & jag har röstat på din påse nu! :)

EMELIE

sv: okej det kan jag göra :) vet dock inte hur man länkar så att andra kan rösta, men jag gjorde den ändå bara på skojj, så bryr mig inte så mycket om hur många röster jag får :P



jag använder helst röd eller rosa nagellack, men ibland får det bli någon annan färg, typ lila eller blått :)

Fin blogg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR