Med/utan mascara


SVAR: Ni minns väl min mascara jag köpte för ett tag sedan? Nu tänkte jag då visa hur det ser ut utan och med mascaran. Så vad tycker ni? Bättre eller sämre? 

↓ Med mascara / Utan mascara ↓

sv: Vad gör du förutom att bli sugen på äppelpaj? Haha :D

Lizette

SV: jaa jag kan tänka mig det :')

sv: Lyssnar på Parken.

sv. åh tack :D



fina ögon:)

Julia!

det ser bra ut med båda! skulle du kunna lägga in en bild där du är helt osminkad?



hur mår du?

sara

bättre! :)

GullJull

tyckte de var skit snyggt med mascaran ! fin blogg har du för den delen också :) kramis

sv: vsg =)

Nu har jag länkat dom som ville bli länkade :)



http://ttypnora.blogg.se/2010/september/lankar-alla-som-vill-bli-lankade.html#comment

sara

sv: men de va fint på båda :) tack! :)

elin

okej! :) jorå det är okej, förutom att ja är sjuk..

händer ikväll då?

beccis

svar: haha :D

nä, jag pratar inte finska men jag kan några ord. fast jag önskar att jag hade kunnat prata det. tänk va coolt :D

Snyggt!



SV; Jo tack det är bra med mig också ..:)



Gjort idag ?

Louise

Den mascaran har jag också haft, kommer ihåg att den var väldigt bra!

Båda ser bra ut! :)

E M M A

sv: usch jag hatar sprutor :P

göru? :)

SV; Har också varit i skolan idag :)

sofia

dagens fråga i bloggen, svara om du vet något :)

Vilken fin header du har! :)

Gabriella

den verkar riktigt bra!

fint med båda :D

JULIA

fint men inte jätte stor skillnad :)

MADDES

Jag har nyss varit ute och tagit en powerwalk. Tränar du något? Kram

sv: JO ALLT ÄR LUNGT, sj?

JULIA

sv:

ingen orsak ;)

Kan jag tänka mig :D har du haft en bra dag?

elin

det ska jag oxå kan jag lova! även en massa andra program :)

LIENE

både och är fint:)

Honi

Ser fint ut, inte så galen stor skillnad dock :o

Hanna

sv; härligt!

Jodå det är bra :)

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!



You go girl!!



Kram/ Piicha

SVAR Jag använder mig av Photoscape 3.5 :)

tilda

tack!:D följas via bloglovin?:p

snyggt!!

Mathilda

Där var ju lite skillnad faktiskt :)

Bee

sv; haha santsant ;D

SV; Tack tack! :)

Jossie

Nej men precis =)

ja verkligen :D

Alice

SV: Jaha, då förstår jag! ;) Tack så mycket!

Vinnaren av dagens blogg är uppe, kika in och se om du vann! Annars kmr en ny chans imorgon :) kram!

E M M A

sv: okej, tvn som gäller :P

haft en bra onsdag? :)

jaaa :D vad hittar du på nu då?

Lizette

SV: tack söta söta du :)

Tina

Mascara är en lifesaver!

Anna

Ja, vänner tröttnar man aldrig på . Man kan börja om på 1an när man har sett klart 10an! ;)

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!

Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!

You go girl!!

Kram/ Piicha

zandra

jag är mascaranarkoman så jag säger snyggare såklart! :D



sv: tack så mkt :)



(sorry för sent svar!)

okej..

jag har precis ätit lunch och nu ska jag blogga lite :)Vad har du själv för dig?

emi

båda är fint ^^ verkar vara en toppen mascara eftersom den ger ett så naturligt uttryck, jag är ett stort fan av enkel, naturlig ögonmakeup :)

Sv; Härligt, inte så mycket, du då? :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

Millaaa

fin ögon :) du hade ju typ mörka ögonfransar utan mascara :)



sv; tack så mycke :)

Erika

sv. Listan kan göras lång. Men okej; Desperate Housewives, Cougar Town, Grey's Anatomy, Gossip Girl, Heroes osv. osv. :)

Erika

sv. Listan kan göras lång. Men okej; Desperate Housewives, Cougar Town, Grey's Anatomy, Gossip Girl, Heroes osv. osv. :)

Linnea

jättecool ögonfärg! :)

spana gärna in min blogg! kram

zandra

sv: eller hur, skulle aldrig klara mig utan mascara! :P

Anonym

hej. jag är med i en tävling hos shms.blogg.se och försöker ragga röster. jag är nummer fem. komentera min blogg sen så jag vet att du röstat

Sv :) Är det bra med dig?

Tina

Var med i min senaste tävling och vinn en länkning i min blogg!

-> http://hejtina.blogg.se/2010/september/gissa-min-vikt.html#comment

sv ; vad bra! jo det är så bra så :)

Anonym

var gärna med i min dagens blogg :D

hoppas du får en bra helg! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR