Look for today


Topp Weekday / Kofta Cubus / Jeans Nelly.com / Skor Puma / Armband Nomination & Cocoo.se

Har visst blivit lite dålig uppdatering den senaste tiden. Men som ni vet går skolan före bloggen, tyvärr. Det gör även jobbet & träningarna. Hur som helst hinner jag i alla fall blogga lite nu, ska dock på jobb vid fyra men slutade tidigt och ska har inte mycket läxor. Vi hörs igen. Ha det bra, ni är bäst! ♥

Anonym

Program och program, nja lite olika, men just det har i Scrapblog.com. :) Du själv? :D

Lite roligt att veta ^^

Hedvig

SV: Tack så jättemycket! Ja, det gör det faktiskt! :)

Svar: tack! Blir superglad :D

Arzu

Redigerar du dina bilder i photoescepe?

Amanda

Hej!

Fin blogg!

Kolla gärna in min :)

Frida

sv: jaa verkligen! :)

helene

hej! jag har frågestund på bloggen just nu och skulle vara jätteroligt och du ställde några frågor :) kram

Frida

sv: Ja det är bara bra! :) Med dig då?

Sabine

fint :D

Arzu

SV: Nay eller sena verisonen?

E M M A

sv: Så bra, är förkyld :P

göru? :)

Frida

sv: tack! :)

Så bra!

Sofia

Sv: Tack! :)



Gillar din weekday topp på bilden. ^^

Vendela

Tack så mycket!<3 :D

linda

hehe! det är typ samma här, fast idag har det varit sol men skitkallt!:)

- Klara

Jo det är väl fint :)

vad tycker du om min nya design och header?:)

mk'

Sv: Ja, visst :)



Snygga jeans!

snygg outfit! :)



svar: Japp, allt är bra. Tja.. vädret är väl soligt men ändå kallt. Hur är det hos dig? ;)

E M M A

sv: okej, jag ska snart sova :P

haft en bra onsdag? :)

Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Ebba

Snygg outfit!

emelie

hej allt bra ? :D kram

Arzu

SV: Jaha :)



Allt bra?

Hedvig

SV´: Tack så hemskt mycket! Grymt snygg t-shirt på bilden! :)

Jätte fin outfit! :)

Ja,det var underbart!:D <3

fiiint :D

Lucy

SVAR: Använder mig av Canon G11 Powershot :D

Ebba

Snygg outfit!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR