Läxor


Nu ska jag stänga ner datorn för en timme eller så för att plugga och läsa igenom alla läxor, jag går ändå i gymnasiet och vill inte slarva från första början - och nästa vecka börjar den stressiga provveckan! Förresten, vad tycker ni om min söta, rosa miniräknare? :) Jag älskar den. Så nu ska jag läsa engelska glosor, läsa kemi och göra matematikuppgifter!

Har ni mycket läxor?

haft skola :( dd?? :D

bee

sv; ah ok :D o när fyller du år? :)

samma här. vad tränar du? :)

går du på någon sport??

LISOU

jag gillar din med. :)



//jag kan inte ta på mig någonting för det är inte jag som gjort min design, hehe

jadå.. :)

Ebba

Nej faktiskt inte!

LISOU

eheh, tack! :)

sv: :) idag ahr jag skrivit ut en massa från skolan - instueringsfrågpr och sådant kul ;)

till frågan: jag har inte mkt läxor, går bara 2 dagar i veckan i skolan på vuxenutbildnngen. men jag blir irrterad för vi har ett test nu på onsdag och har bara fått boken att läsa från - jobbigt.



haft en bra dag?

Asså jag vill ju bli blond igen..

LISOU

det är bara bra :) hur är det själv?

okej ;) jag har ju ändå vart blond hela mitt liv. saknar det

LISOU

härligt :)

jag har varit i skolan ett tag, sen har jag fixat klart ett arbete tills imorgon och sen bara slappat framför tvn. haha. vad har du gjort? :)

så trist ;/

LISOU

okej :)



gud, jag är så himla trött på att plugga och vi har gått i skolan i kanske en månad. det är ju sjukt! :P

Borde plugga, jag med :)

SV; Tack detsamma! :)

emi

svar: varsågod ^_^



ja, mycket söt miniräknare, roligare med matte med en som är rosa och söt :)

Sv; jadå ;) själv då? :D

sv; yes, har lagt till dig nu :D kraam

fyfan :D

LISOU

Jag går i tvåan, så det är två år kvar då. Men jag känner att tröttheten börjar smyga fram. Usch.

Vi har inga läxor :)



SV; Det är bra, själv? :D

coolt :O :P

Tennis XD LOL :D

LISOU

Mjo. Men ja, det är ju bara att bita ihop och jobba på. :)

l

haft en jätte bra dag ja me :) kram

ha en fin kväll!

sen ettan fast det var i skolan men man lärde sig olika saker :P Så ja i ettan till trean :D

LISOU

jo precis. bara det att det aldrig är över :) när man har gjort klart en grej, kommer det en till.

MAARIAWH

jag har inte så mycket läxor faktiskt, hoppas du haft en fin dag :)

aa :) fina bilder!! (:

A N N A

Oj, tack så mycket! Stormdiggar din blogg med. & din nya header! :) fortsätt så ♥

Jossie

hej!



Har precis Dragit igång veckans blogg hos mig, kommentera inlägget ifall du vill delta! du har tills imorgon(tisdag) på dig att anmäla!



Lycka till!

LISOU

hahaokej :)

beccis

svar: han kommer från övre delen av finland, där uppe i ödemarken haha :)

Lisa

har inte mycket läxa just nu men det kommer väl!

sv; jaa :D det är rätt så bra, hur är det med dig? :) kraam <3

Sv; Ingen fara :) Du går i ettan nu va? Pluggar du natur? :)

Sv; okej :D

PAUSE

vi har det tufft

Jättesöt miniräknare ^^

Jossan

Har inte så mycket läxor just nu faktiskt men dom brukar ju komma då och då! xD Fiin blogg btw! //Jossan

alicia

Hej, hur har din dag varit?



nyfiken pa hur det ar att bo i usa och ga i high school? las isf min blogg om mitt liv i high school och usa:)

Usch vad trist med läxor.:S Jag tog studenten nyss, så jag vet hur det känns. Vilket år går du? Sista tycker jag var lätt bäst!^^

E M M A

sv: det håller jag med om :)

kramar

Mathilda

Bara att bita ihop.



Sv: Ah okej, tror du det hade fungerat för konsertfotografering?

MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur mår du idag? Kram

Lizette

SV: min dag har varit helt okej, själv då? :)

bee

s´v; 12;e feb :)

tilda

tack !:)

Tina

Oooh, ekvationer. Skoj ;-) Haha!

Jag har fett mycket läxor, pluggar på universitetet.

aha, hur länge har du gjort det? :) jag dansar!

Okej:)

emi

svar: ja jag kan tänka mig det :)

Ella

SV: Tack, det blir nog bättre så småningom! :) <3

idah

jobbigt emd läxor :(

emmy

SV: Tack ! =) ju :D

Zaibi

grym bild

Jaaa, vi har ganska mycket läxor. Eller iallfall mycket större prov och sånt. Just nu har jag spanskaläxa och matte. Men första veckan vi började skolan hade vi No/Te, Matte,So,Spanska och Engelska.. ganska jobbigt :P



Gjort din design själv? Grymt snygg iallfall.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR