Kvistar och blad


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

varsegod vad gör du ? :)

Emmy

sv: Jag har precis haft besök av en kompis och ikväll ska jag bara ta det lungt. Då då?

zandra

sv: du vann ju igår lille vän ;) du kan inte vara med två gånger, tyvärr! :p

Becca

sv: va var det för prov då? jo allt bara bra med mej och med dej?

SV; Tack detsamma :D



(Förlåt för sent svar)

sv: varit i skolan och ska plugga nu :)

hoppas din torsdag varit bra!

fina bilder !

zandra

sv: så lite så!

VARSÅGOD : )

sv. inga problem! :)

Cissi

tack för svar! vill du svara på min fråga på min blogg?

Beatrice

Veckansblogg tävling i min blogg. Hoppas du är med och deltar :-)!

zandra

sv: haha, du kan ju alltid anmäla dig men du har inte chans att vinna mer - just nu iaf ;)

zandra

sv: man kunde ju hoppats :o

nej, skolans! :) går ju media!

Vad fiin blogg<33

Gör mig glad genom att vara med i veckans blogg på min blogg! Om du vinner får du massor av länkningar i varje inlägg i en vecka, och du får mer läsare!

sv. tack! va kul att höra :)

jo de är ju meningen med hög kontrast, har inte alltid det :)

Sv: Visst, kan du följa mig ocksåå?

Sv: Nu har jag lagt till dig! Har du lagt till mig??

SARA ^^

fin blogg och vilka fina bilder! :D

zandra

sv: så bra ;)

allt bra idag?

natalie

Nu kan du kolla om det var DU som blev veckans blogg!

sv: Jo den har varit helt okej! :)

kram!

Ebba

Vilka fina bilder!

Svar: Tusen tack och detsamma! :D



Coola bilder!

emi

jättefina bilder :D

Bojan

Jätte fina bilder! :)

Matilda

Väldigt fin blogg!!! FIN header!!

Matilda

Fina bilder! :)

trilla

jisses, vackra bilder:)

Härligt bildeR :D

nenne

Jättefina bilder!! Kul att vi har samma objektiv OCH kamera!

fina bilder, gillar de i färg bättre!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR