IDOL-fråga


Jag kollar på det och jag fullkomligt älskar Idol. Höjdpunkten varje höst/vinter stavas I-D-O-L. Jag har älskat någon varje år. 2004: Darin, 2005: Agnes, 2006: Erik, 2007: Amanda, 2008: Kevin, 2009: Erik. Vilket betyder att jag måste älska någon detta år också! ;) För er som missat det sänds Idol tisdag-fredag kl. 20:00 på TV4.

bee

sv; vsg :) allt bra?<3

Vad gör du? :)

Karin

Ohh jag bara älskar idol!



kram:)

meliie♥

idol är grymmmtt, klart man kollar på det :D

sv : haha, jag älskar leilas skratt , så jäkla härligt ;)

CHRISTINE

Självklart, det är kvällens måste :) auditionen är ju bäst!

Bee

sv; härligt :)

samma här :)

Ja jag brukar kolla hehe ;)

Frida

sv: Tack! :)

jag ser på idol auditions iaf :) dom är bäst ;D

Adå! Kollar alltid på det :D ♥

CHRISTINE

min religion :)

Frida

Allt bra idag? :)

sv : HAHA !

älskar verkligens hans kommentarer x')

Bee

sv; gjort idag? :)

Bee

sv, haft en bra dag i skolan? :)



inte mkt,bara latat mig idag xD

Frida

sv: Så bra! :)

Jo det är bra med mig oxå :)

vad tycker du om pälsmössan:)?

Millaaa

ibland, jag glömmer alltid bort att se tv ;)



sv; så lite så :)

Jojo

tack! Fin blogg du har du me!! =D

sv; Okej va kul gymnastik tränar jag :)

Louise

Jag brukar försöka kolla, men tycker det är roligast när de ska ta ut folk, fast var bättre förut, nu visar de inte såna där roliga lika ofta som förut.

Typ såna som sjunger falskt..:/ :P

Sandra

Allt bra med dig?

Kram

sv: härligt:) jo når super bra!

Va gör du? :)

MADDES

Tack så mycket :) Jag brukar se idol men ikväll missade jag det. kram

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

haft en bra onsdag? :)

Svar: Tack! Gud vad du är gullig :) Allt bra med dig då? :)

sv: tack :)



fin blogg du!



skulle gärna kollat på idol om jag hade svensk tv =/

chris

följde idol föra året för första gången, men tkr det verkar tråkigt i år :P

elin

ibland ^^

Fotboll & Skola :D <3

absolut!:D men missade gårdagen pga träningar :/



sv:tack sötis :))

Rebecca

Jag brukar inte kolla på idol eller det kan hända nångång om jag har riktigt tråkigt :P

sv: jag kollar på idol, men har ännu ingen favorit :( väntar på att de ska bli en ny calle kristiansson. haha

allt bra?

kram

Neha

Brukar aldrig se på Idol^^

brukar kolla ibland :D

hur mår du idag dah?

josefin

sv: Tackartackar :)

Vad har du gjort idag då ? skolan, nåt annat ? ;D

emelie

sv; tack vad bra :D

Alva

Hej sötis! Dagens blogg har avgjorts nu, Var det du? Kika in! Om det inte var du så kommer det komma många många fler chanser!



Hugs!

hur är allt idag då ? :)

FIN BLOGG!:)

Jag brukar kolla på det iaf nu i början :)



SV; Så lite så :D

ha en fin kväll! :)

Japp :)

Ja,jag kollar på det varje dag!:D <3 dd?

eliin

Sv; tacktack :)

du har sjukt snygg design!

LIENE

jag brukar ocks älska någon eller flera varje år:D idol är ju bäst!

Michaila

Jag brukar se på idol :D iaf i början sen när det blir bara på helgerna brukar jag missa det :P

Em

Har en fototävling på bloggen ! Kolla in den !

j u l i a

sv: tack sötnos :)

Emelie

vad ska du göra i helgen då?

Anonym

Nej men kanse ska börja göra det alla säger just det är himla bra !

Honi

Inte nu när jag inte bor i Sverige, men när jag bodde hemma så kollade jag alltid på det :)

sv; jaaa jag kollar på idol ;)

Emma

jaa lätt kollat varje år:DD LOVE!<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR