I am pink

Topp Lindex / Jeans Nelly.com / Halsband I♥LINK / Skor WildShoe / Armband Lindex

Tycker ni också att september borde klassas som vintermånad då det är tre grader ute? Brr... Det tycker jag och därför tog jag fram mina vinterskor, de klassiska uggsen (inte äkta)! Gud så varma och sköna de var. Hur som helst - nu börjar provveckan för mig och jag kommer hålla uppdateringen på ganska låg nivå p.g.a. alla prov. Ha det bra i alla fall! ♥

sv; Den är god! :D

Jullan

Snygga skor! :D



kramar

Jullan

sv: ingen orsak ^^

allt bra? :)

Jullan

sv: Jo tack, det är bra här med :)

händer ikväll? :)

therese

sv: härligt! jodå, allt är bara bra med mig också :D

en fråga. varför täcker du alltid över dina ögon på dina bilder?

kram!

sandra

söt!

Erika

Fin outfit :)

Therese

Nice!

mirellash

sv: haha,det är gott! (=

Sv; Varsågod :)

Alicia

Ok,jag tror jag har hittat det ;)

Sv; tacktack :D

Anonym

Hej! fin blogg:)

vad gör du en sån solig dag som denna?

zandra

sv: vsg :)

Lina

Hej! fin blogg:)

vad gör du en sån solig dag som denna?

therese

sv: hehe, jo, det förstår jag. men varför vill du vara det? :D

emi

vilken söt tröja du har på bilden :) har du köpt den nyligen?



svar: tack, hoppas det jag också :) ok, vad bra :D

Jullan

sv: Det blir väl samma =)

Therese

Så lite så:)

sv: tack så mycket :D

josefine

okej=) det bli idol och kankse plugg om ajg orka hehe:p

snyggt (:

Sv; :)

hur mår du idag?

PAUSE

håller verkligen med dig... sommar i sverige 2 månader resten är vinter :P

Fin blogg! Kika gärna in på min också, skulle betyda mycket! Kram :).

Sv; Härligt :D

jo jag mår också bra ^^

emi

svar: ok :) jag får titta nästa gång jag är nära en lindexbutik ^.^

sandra

vsg =)

sv; haha ja, helt nöjd

hur är det? :)

MADDES

Kul att du vill vara med i dagens blogg. Vinnarna utses imorgon kväll. Jag svarar på massa kommentarer. Hur mår du idag? kram

LiiMii

Gaaalet snygga byxor ! :o <3

Laura :))

Snygg oufit!! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR