Hösttecken

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Sandra

svarar på kommentarer .. hur ska resten av kvällen spenderas?

Kram

josefin

gå och titta på min blogg och svara på dagens fråga! :)

ha en kanon fin kväll

kraaam

Jappp :D

Du fotar så sjukt fina bilder! <3

hanna

Jätte jätte fina bilder! skitfin blogg!

fina bilder :D

Svar: okej! :D

sv: Haha, ja fast en är min iaf ;D

Bee

vackra bilder <3

Victoria

Okej tack, det är alltid kul att höra någona annans åsikt :)

Sandra

framför teven med datorn i famnen ... Komemr du fortsätta läsa min blogg efter nystarten?

Kram

Sandra

Härligt! Ha en underbar kväll!

Kram

snygga bilder :)! släng in en random kommentar till min blogg :D? haha, kram:)

okej :)

bee

sv; har inte bloglovin,sorry gullet

sv: tackar! (:

bee

sv; händer imorrn? :)

SVAR Tack :)



fina!

tack din med :D

Alicia

Jag bara älskar dom!! <3

bee

sv; kanske shopping,vet inte än,beror på vilken humör jag vaknar med x'D

emi

haha tråkigt, men det är okey. jag får ta och titta på de bloggar som vann istället :)

favvo artist?? :D

Bee

sv; jag hoppa av gymnasiet.

jag jobbar i allt möjligt haha

är barnflicka,jobbar inom catering,städning och i en frisörsalong :)

fast letar efter nått annat :)

emi

svar: har tittat lite på bloggarna du länkade :) kan inte lägga till dig på blogglovin dock.

beccis

nej, men min pappa är finsk :)

Hej!

Ville bara tipsa om en sida som hjälper dig att få mer besökare till din blogg och samtidigt få en möjlighet att tjäna pengar!

Klicka på annonsen överst min blogg för att koma till sidan :)

kram!

josefin

fin header :) men min e finast :D

Johanna

Verkligen fina bilder! ;)

l

samma :)

kram

mysiga bilder

rebecca

Riktigt snygga bilder :D

Lizette

SV: tack så mycket! :) <3

Sv; Hihi tack så mycket! Jag älskar att rita! :D



Snygg design hörru! :o

Victoria

Hej, du har blivit utsedd till en av de 10 finalisterna! GRATTIS :)

Nu måste du bara skaffa dig röster :)

LYCKA TILL

Yes!

SVAR: Tack! :)

Alice

SV: Så lite så! ;)

Nja, jag tycker designen är snygg nu som den är! Men såklart att det alltid är skoj med lite förändringar också!

vill du bli veckans blogg?

änmäl dej isf här:

http://fantaaa.blogg.se

Yohanna

Hej! Tack för din vänliga kommentar i min blogg, dock är ju dina egna bilder hästlängder proffsigare, du! ;) Ska lägga till dej i Bloglovin' imorgon när jag orkar logga in, superfin blogg!! Nu valvaka..! /Y.

tack dsm :D

fina bilder!! :D



- - - -

det dyker snart upp en designauktion i min blogg. tänkte bara skriva det i varje kommentar jag skickar ikväll eftersom det har vart en efterfrågan ett tag :) förlåt om du tar illa upp vid det.

Josefin

Har dagens blogg på min blogg just nu var gärna med :D

Anonym

kolla min blogg och va med i tävlingen :D

dlc

- så lite så ;D

bbs

hej , min lördag har varit grymbra men lite stressigt bara, jag var tvungen att hinna med massa saker på en dag, hade inget val:) läs gärna min inlägg

chris

ja om jag var rik så skulle jag nog köpa kläder varje vecka :)

Ebba

Fina bilder!

Anonym

wow, jag blev helt besatt av dina bilder.. du fotar otroligt bra !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR