Höstblåbär

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

ja (:

härligt att höra :) det är bara bra med mig..

ebba♥

sv; data, tv och nu väntar jag på maja :) sj?

Du är nu med och tävlar btw ;)

ebba♥

sv; umgås :) sj ?

Jag&pappa ska åka och kolla på husvisningar och sen ska vi shoppa :) du?

okej, mys :)

Hejsan!

Jättefin blogg du har,allt bra?:)

kram

E M M A

sv: okej, svarar på kommentarer :P

händer ikväll? :)

idag har jag inte gjort så mycket, vad har du gjort? :)

mysigt ju :)

Vill också lära mig fota bra :D

Sv;



Ja visst kan jag det, du kan också lägga till mig om du vill:)

Så lite så!:)

Bra med mig också.

Vad gör du nu då?^^

Neha

Snygg bild:D

Naima

Jaså ok, jag bedriver Åbolands största blogg, och har över tusen läsare i dagen . Jag är bara vänlig mot mina läsare och svara på alla kommentarer

btw Min stora syster fyller år idag ! :D



Kram// Naima www.naaimas.blogg.se

Sandra

Har kikat på sambons fotbollsmatch :)

vad gör du?

Kram

händer ikväll då? :)

SVAR Tack, gillar själv den ganska mycket =)

svar: den har varit bra, din lördag då? ^^

detsamma! :D

sv; varsegod!! vad gör du nu då?

emmy

SV: tack, du har fin nya design/header! =)<3

beccis

jo, den har varit bra, din då?

tack detsamma :)

Gud va fin bild! :)



Länkar alla som vill bli länkade! :)

http://ttypnora.blogg.se/2010/september/lankar-alla-som-vill-bli-lankade.html#comment

haha älskar blåbär! :)

Fina bilder, hur gammal är du?

MADDES

Hej! Hur mår du idag? Kram

olivia

SV: har vart väldigt lugnt, men skönt det ;) hur har du haft det? :-) Tack detsamma!

SV; Nä, jag är inte så insatt i idol faktiskt typ halvkollar på det. Har du? :D

MADDES

Jag har haft en helt okej lördag. du då?

Fin bild^^

Millaaa

sv; bara bra :) vad händer ikväll?

va bra! finbild :)

sv; åhtack fina du! :D



Hhihi, den är jättebra!



fin design du har gjort! :D

Skulle du kunna göra en bloggdesign åt mig?:)<3

sofia

sv: tackiis :)

emelie

samma här! fin bild

sv: den börjae med skördefest, vidare till gränna och nu en middag av rotmos ;) åh, bytt header? fin!

sj?

MJ

Hej!

Min lördag har varit jätte bra! trist med regn bara :)

Hur har din dag varit?

Fortsatt trevlig kväll! :)

Liz

Vackert!:D

Lizette

SV: ja :) fin ny design!

SVAR: 50mm f/1.4 =) Åh tack

E M M A

sv: okej, ska snart sova :P

haft en bra lördag? :)

Ebba

Cool bild!

julia

sv: Haha tack ^^ Men jag har gjort den i Paint så då är den egentligen inte så snygg=O=P

Alicia

du borde låsas in på livstid!!!



man får inte ta så fina bilder som du gör!! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR