Fråga

Jag läser mycket fotobloggar och modebloggar, så det är väl det jag läser mest. För övrigt tycker jag bilder spelar stor roll - inlägg utan bilder blir ofta mycket tråkiga att läsa. Det är min personliga åsikt, vad är in åsikt?

Tina

Jag tycker att en blogg måste ha något speciellt. Lite roligt, lite personlig. Jag gillar bilder. Mode är absolut inget måste för mig! Däremot gillar jag gravidbloggar och mammabloggar!

Louise

Läser också helst inlägg med bilder, men kan läsa om det är lite text, typ några rader.

Men blir ju såklart roligast att läsa när det finns bilder. Läser lite olika bloggar just nu.. fotobloggar, mj - bloggar och lite personliga.

emi

jag gillar bloggar som är kreativa! om det är foto, teckningar, handgjorda smycken eller någonting annat spelar roll direkt, bara det finns någonting kreativt. mode kan ju också vara väldigt kreativt, men då föredrar jag när bloggaren har en speciell egen stil framför att följa trender.



gillar även bloggar med fin design, blir alltid glad när jag kommer in på en blogg som har en snygg design :D

foto, eller mode ;D

sv; håller med :) följer dig om du följer mig sötnos!

sv; jodå, själv? :)

sv; okey! alltså hur skämmigt är det inte att SD kom in i riksdagen?

MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? Håller med dig om att bilder är jätteviktigt. kram

jag älskar fotobloggar ;)

Felicia

Jag läser helst vardagsbloggar med mycket bilder, outfits, shopping och mode, alltså jag gillar allt i ett :D

sv: ingen fara! allt bra idag?

Fotobloggar :D

Tawnie

Jag läser nästan vilka bloggar som helst (din t.ex ^^) Alla som kommenterar min blogg brukar jag ju kolla in på för resten av veckan.. :)

det blir mkt fotobloggar :)

CHRISTINE

mode och foto!

patricia

Ja läser nog hellst om mode ja =) Ha en bra dag!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR