Före & efter - redigering

Autonivå, autokontrast, överstrålning, motljus och beskärning.

Autonivå, överstrålning, nyans och färg.

Jag har använt mig av redigeringsprogrammet PHOTOSCAPE v3.4 som finns att ladda ner gratis HÄR! Ett bra redigeringsprogram som jag rekommenderar! Bra början för Photoshop skulle jag tro.

hanna

i LOVE your work! jag gillar din blogg :]

emi

svar: jag använder inte bloglovin nämligen, så det är därför ^^



fina bilder, gillar speciellt den första :)

H A N N A

(sv) Tack!



Jätte fina bilder!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :D

Lizette

SV: tack :) dina med!

sv: allt är fint här :) oj så ifna bilder!

fina bilder!

Millaaa

sv; okej, så lite så :)

jag gillar miley cyrus ;D

rätt bra,sj? (:

H A N N A

(SV) Ja:P som vanligt. SJ??

inte mkt,sj? (:

Ebba

Min dag har varit bra!

ska bara ta de lugnt, sj? (:

ja, allt bra med dej då? :)

Testa kontrastförbättring och fördjupning också, ger riktigt stor skillnad :)

Ebba

Det har gått bra :D

Ebba

Jag ska bara slappa ikväll, sj?

bee

sv; 18 :) du?

l

haft en bra dag? :)

SVAR Ja det gör jag! :D

jättefin blogg hörruduru =) besök gärna min om du orkar^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR