Eac design smycken


Gillar du smycken? ... Men du har inte råd att offra så mycket. Då är denna smyckessajt perfekt för dig! För det första, det finns underbart fina smycken för 20 kronor och uppåt. Lova att du kollar in denna sajt, för detta kan du bara inte missa. Mer info om du klickar på bilden eller här!

PS! Kolla in mina favoriter. {1} - {2} - {3}

eac design har riiiktigt snygga smycken :)

E M M A

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

MADDES

snyggt!

Carin

Jättefint armband!

Merissa

smyckerna är sjukt snygga, tack för tipset =)

Sandra

idag har jag varit i skolan och sen firade vi mamma.

vad händer ikväll då?

kram

emelie

sv; tack! Emelie står i små bokstäbver, är det bara g¨in och ändra med stora= :D

Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, naglar, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör och nagelteknolog.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

puss

sv: Härligt! jo det är bra här med

chris

jag va med killen, sj då? :)

fina :)

EMELIE

sv: hehe jag med :)

simone

så snyggt! :D

Snyggt!:D

Ebba

Fin!

christine

är du intresserad av en fototävling så kan du delta här > http://schreisolautdukannst.blogg.se/2010/september/drar-igang-en-fototavling.html#comment :-)

det lät ju väldigt bra! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR