De 3 vinnarna


TWINBLOGG.BLOGG.SE
Jag tycker denna design är lite rockig, men ändå professionell. Gillar du Twilight och musik passar denna blogg perfekt för dig. Bloggen drivs av två 13-åriga tjejer som heter Sandra och JOz, besök deras blogg - den är värd ett besök! 


FANNYBS.BLOGG.SE
Bloggen skrivs av ett Justin Bieber-fan vid namn Fanny. Fanny skriver om foto, sport, tävlingar och inte minst Justin Bieber. Är du också en Biebertok så som Fanny tycker jag du ska besöka hennes söta blogg.


MAARIAWH.BLOGG.SE
Tolvåriga Maria står bakom denna blogg. Med kameran i handen säger Maria att hennes blogg innehåller allt mellan himmel och jord. Är du en allätare precis som Maria kan denna blogg passa dig. Maria visar också outfits och har tiotals kategorier som säkert minst en passar dig. Besök!

Åh, det där hade jag velat varit med på! :(



Hoppas du har det igen någon gång! :D

Aouch :D jag ville vinna :)

Får vinna nästa gång ;D

bee

sV; görs nurå? :)

Grattis till dom ! :D

Tråkigt :(



Vad gör du?

MAARIAWH

Åh vad roligt! :D kram

VOJS

Nu har du chansen att bli veckans blogg, anmäl dig nu :)

Bee

sV; kul :)

neh sorry sötnos :/

jag kunde en,men glömde bort namnen på sidan -.-

Är skittrött

ELIN

det är bra här med :)

Millaaa

sv; så bra! :)

säg gärna till när du har nästa dagens blogg! :)<3

elin

spelat matcher, själv?

svar: nej, det blev inte jag, men kommer det fler chanser? :D

Jaa!

bee

s;v har du kollat på filmer i youtube?

det finns typ; part 1 part 2 part 3 +fort.

sök up bara filmen du vill se o hoppas att nån har laddat up den <3

Millaaa

sv; eeh... ne tyvärr :/ eller tvshack.cc brukar jag kolla på one tree hill på ibland men de är inte textat så de blir lite jobbigt om man inte är bra på engelska ;)

MAARIAWH

sv: haha jupp :D

annah

vilken fin bild du har som header! :)

Spelat fotboll :)

elin

elin

okej :)

gör du designer till andra? :)

Anna

Gud vilken fin blogg! :)

Vad har du för planer för veckan?

BP (Bromma Pojkarna)

okejokej, jag kikar in ibland för att hoppas om du har det då ;)

kommer du har det snart igen? :D<3

l

haft en bra dag? :)

Bee

s;V sant :/ fast vissa kan vara bra :)

Anonym

Allt bra? :D

ellinore

Fin blogg;)

Vill du synas på min blogg nästa vecka, så checka in min blogg och se vad du ska göra:)

kram♥

jag har gjort de samma idag :P

SVAR Så lite så :)

vsg ;) hur gammal e du??

beccis

grattis till vinnarna! :D

fanny

taaaaaaaack! :D för att jag vann hehe :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR