Dagens outfit


Tröja Nelly.com / Leggings H&M / Skor DLS / Armband KappAhl

Detta är looken idag. Enkel, men varm och skön en blåsig och kall höstdag som denna. Lekte lite i Photoscape för att få till bilden lite, men det blev ju inte precis så lyckat. Men övning ger färdighet. Ska äta lite + städa och sedan blir det träning, ha det bäst! Kram.

Alva

Hej girl! Har dagens blogg på min blogg. Gå in och anmäl dej! VAD HAR DU ATT FÖRLORA!?

sv: allt bra?:)

Tawnie

Gud va snyggt!

Jaa ellerhur :D

Vad gör du? :)

TACK :D

Linafoto

Svar: Tack så mycket! =)

Vadå? :)

allt bra ? :)

Tawnie

Jadå allt bra, kan du länka mig? så länkar jag dig

sv; tack, detsamma! :) vad gör du?

Inget :P du?

sv; Okej, jag lyssnar på musik & är hungrig haha!



Fin tröja! :)

sv : jag mår bara bra tack :D

gått bra på skolan ?

Jorå :D sj? <3

Snyggt!:D <3

Jajaja xD Händer ikväll?

sv; Det va så lite! :)

sv : låter bra.

jag mår också bra, hoppas du får en fin kväll :D

Jag meed :D självklart hihi!!!

någon du gillar?

sv; skolan, träningar och träffa några kanske, dudå? :)

sv : jag tänkte kolla på idol & plugga lite franska.

vad ska du göra ikväll ? :)

JOHANNA .

Grymt fina bilder!!

Sandra

Snyggt!

Älskar tröjan! :D

Bee

vacker header :)

sv: haha tack så jätte mycket. inte ofta jag får höra det! .b

E M M A

sv: okej, jag ska snart äta :P

allt bra idag? :)

sv; vad tränar du? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR