Cubus välkomnar hösten


Visst är tröjor fint i höst? En vacker brun nyans på en stickad tröja med lös polohals - så ser min drömtröja ut. Tror H&M har en jag skulle vilja ha. Snyggt till leggings eller jeans, boots eller skor.

Är den stickade tröjan ett höstmåste?

sofia

gillar starkt den gråa till vänster :)

sandra

mysigt med stickat!

min har bara varit bra tack :)

händer det något speciellt i veckan?

sv: jaa, allt är fint här :) ooh vad fina!

sandra

absolit!

zandra

åh, vad mysiga! måste kolla in där nästa gång jag är i stan :)



sv: hehe, okej :)

josefin

hu mås de ? ;)

sandra

ja :D

sandra

jaa :D

josefin

rikit bra.. Men hinner du sen laga en ny header och design på min blogg nångång ?

Och sen så ska ju jag och fanny starta en blogg tisammans så då får du oxå laga en header på den :D ♥

pusspuss älskar dej ;D

josefin

yees.. Men vi har bara ett problem.. vi vet inte vad bloggen skall heta. Har du någo bra förslag ? ^^ :)

sandra

jag med :D

zandra

sv: ja men absolut, det tycker jag! älskar stickade tröjor :)

josefin

yepp.. vi ha nog fundera på lite allamöjliga blogg namn.. men vi får nog väl lite se vad som nu sen kommer att bli. Men hjälper du me headern vår sen ? :D ♥

sandra

skolan!! dd?

Johanna

Den ljusgrå koftan ser verkligen urmysig ut :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

okej, ska det bli kul med prao? :)

mysiga :)

Jag ska plugga och på fredag ska jag kanske gå och kolla på bio med kompisarna :)

Sara

Snygga :)

Hur gammal är du?

Alicia

ok vad har du för kamera?

annie

fin blogg, allt bra? ;D

Okej :) Vad ska du praoa som? :)

Erika

Fina :)



sv: Verkligen :P

nesrin

jättefina!

therese

sv: så bra! jodå, det är bara bra här med :D vad gör du? kram

sandra

då är vi 2 =)

Emma

Koftan är verkligen ett måste i höst, iallafall i min garderob :)

Neha

Vad härliga de ser ut:D

Tilda

Jag älskar Cubus, nog en av mina favorit affärer!



Ja, det är nog ett måste i höst. Även fast jag inte har det, haha! :D

Fin blogg du har!

Kraam! :)

lisa

dom såg mysiga ut:)

Tack för att du är med :)

drar en vinnare snart



//liindblaads

Vinnaren utav det söta halsbandet ifrån silverbiten finns nu uppe! Kika in om det blev du som vann.. eller önska vinnaren ett grattis :) tack för du var med och tävlade :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/vinnarna-av-skorna-och-halsbandet.html#comment

svar: Gud va härligt du! :)

Michaila

Sv. ja den är verkligen ett måste :D

cissi

Jag måste bara säga att din blogg är sjukt inspirerande och bra!

Jag tycker att den stickade tröjan är ett måste.

E M M A

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra måndag? :)

Stickat är mys! Och deffinitivt ett höstmåste!

God morgon! :)

Jag sitter just nu på en tågstation för att åka hem till sthlm igen.. har hälsat på hos älsklingen ett par dagar..



så vad kan vara bättre sätt att fördriva tiden på än att svara på kommentarer? :)



Vad har du själv för dig? ha en bra dag!

MADDES

Jag hade en riktigt bra helg med både fest, mys och en hel del plugg. Hur mår du idag? Kram

stickat är verkligen ett måste i höst!:)

heej allt bra ?



//kram Liindblaads

heej allt bra ?



//kram Liindblaads

Karin

Ohh vilka härliga!



kram:)

tjena! allt bra med dig? :) skulle vilja tipsa om en tävling på min blogg där du kan vinna löshår eller linser, :) något för dig kanske? annars så ber jag om ursäkt och hoppas du får en riktigt bra dag, (:

Första var snyggast!

Emmy

Sv: Jag svarar på kommentarer och bakar american cookies :-)I kväll ska jag träffa några kompisar-

Hur är det med dig idag då?

Monny

Värkligen snygg blogg ! :)

Stickade tröjor i höst är en favorit ;) :)



zandra

sv: yes! tycker inte du om stickat? :)

Gör du?:)<3

julia

svar: det är toppen!

vilka mysiga tröjor

Matilda

Älskar stickat!

emelie

vilka supermysiga koftor :D

annie

sv; det är bra med mej oxå ;D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR