Blueberry

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Så fina bilder :)



SV; Det var hur härligt som helst där :D



(Förlåt för jättesent svar, men har inte riktigt haft tid med bloggen)

Åh, så fina bilder!

Louise

Härliga bilder ! :D

sandra

fint!

lucke

Hejsan, vad göres? :)

emelie

Fina bilder och fin blogg :)

Alicia

Ok,är den bra?

Vad kostar den?

;)

Cissi

fina bilder! :)

Therese

Allt bra?:)

gud vilka fina bilder O: jag vill också kunna knäppa så fina ):

zandra

mysiga bilder på något sätt!



sv: hihi, okej :) stickat är myspys!

annie

sv; D;D

Therese

Bara bra:) Görs?

Maja

fint!

Therese

Lyssnar på Shinee och kollar på tv. Dd?

zandra

sv: så lite så :)

zandra

sv: kul att du vill vara med :)

Lisa

sv; jo vet:)

mirellash

sv: jo, ska försöka!

Diimans

jupp :)



hittat på?

Jag har en frågestund just nu, om du undrar något så fråga! Jag svarar på allt. ^_^ Den som frågar mest blir också länkad. Be safe!

sv: inget att tacka för, det är bara kul ;)

sandra

så lite så!

sv. jomen precis! :D

Görsnygga bildeer! :D

Cissi

Sv: för att du har en sån inspirerande blogg, och jag gillar din foton!

Therese

sv: ja, samma här :D

josefine

=)



händer ikväll då?:)

kram josse

joo de e fint med mig :)

gjort idag ?

Gud vad fina bilder! :D

Sv: mm, kanske de ;P Detsamma !;)

Kraaam! :)

sarah :)

Hoppas du får en hääärlig tisdag! :)

Kram på dig!

svar: Ja, nu är det verkligen inte skönt här :(

emelie

det är bara bra med mig :)

Becca

försökte ge mig på att fota blåbär igår men gick absolut skit dåligt.. hur fixa du detta så bra?? =)

MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

E M M A

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

nesrin

fin bild :)!

:) god morgon förresten..

jag sitter och bloggar lite just nu, sen ska jag ta en promenad i höstsolen..själv?

Ha en fortsatt bra dag..

Emmy

Sv: Med mig är det bara bra, vad ska du hitta på idag då?

Alina

Godmorgon sötnos:) Allt bra?

gud vad fina bilder!!:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR