Bli fredagsinspiratör!



En gång per vecka drar jag en lycklig vinnare som får en menyplats för en vecka i taget! Anmäl dig här. Glöm inte skriva allt som skall vara med: namn, ålder och kort info! Och självklart bloggadressen/hemsidan.

Fredagsinspiratörer genom tiden

ROSA

Jag vill gärna vara med,jag heter Rosa och äger twilight bloggen www.thetwilightsagafreaks.bloggproffs.se.Jag skriver om filmerna,skådelspelarna och annat runt twilight.

Alicia

Alicia

12 år



Jag är en glad tjej som gillar nästan samma saker som du Photolens.Jag älskar att fota och tycker om mode.Dessutom älskar jag min kära trumpet och spelar i orkester.

Jag skulle bli jätteglad om någon blev inspirerad av mig och min blogg ;)



http://onlymycamera.blogg.se

Jag är gärna med och deltar! ^^ ♥



Jag heter Miranda, är 12 år gammal och är född den 31 Augusti 1998. Jag har 4 syskon och är 160 cm lång. Jag tillhör Sundbybergs kommun. Jag går i en skola som heter Kulturamaskolan. Man kan välja mellan: bild & form - dans, sång & teater.

Jag valade dans, sång & teater eftersom att jag älskar att hålla på med sånt. Det är vad jag är gjord för! ^^

Under fritiden skriver jag manus och umgås med kompisar, jag bloggar dessutom en massa. Jag bloggar för att jag vill dela med mig om min vardag och att få vakna upp varje morgon och se alla fina kommentarer gör mig rörd! Mina syskon heter Jack, Joni, Magdalena & Melinda. Min bröder är 21 & 16, min storasyster är 20 och min lillasyster är 7.

Jag har en ganska jobbig, tuff tid just nu eftersom att jag går i 6an och då blir det mycket läxor och sådant! Det blir dessutom en massa dans, teater & sång.

zandra

åh, vad kul! :D



Tycker det är så jobbigt att komma på info om mig så tar min presentation (a)



TJENAMORS! Zandra heter jag, 17 år från hålan Hjo. Går sista året på medieprogrammet o lirar innebandy på fritiden. I bloggen hittar du det mesta. Foto, kläder, tips, musik o massa mer. Hope you like it, HUGS!

sv: kollar tv!



elin (johansson)

13, 14 år den 22 oktober

om mig själv.. det är svårt, som person är jag nog sån som får alla och le, liten & stort intresse för fotografi, spealr lite golf på fritiden annars är jag med vänner & då hänger oftast min kamera med! :)



det var jag..

kram

Rebecca, 17 år.

Är en öppen glad tjej som skriver om mitt liv, min kärlek, delvis till foto men även till vännerna och pojkvännen.

Jag älskar att fotografera, och det är mest det bloggen går ut på.

Tilda

Jag heter Tilda och jag är 11, snart 12 ;) Jag är en rolig tjej som inte vet vad hon ska säga, haha :D

Min blogg heter PUNKAPAN.BLOGG.SE Coolt namn jag vet, haha :]

Ella

SV: Okej, vart skulle du helst vilja åka? (:

(Förlåt för jättesent svar, har hafr massor att göra...)

jennifer , 15år



En galen och framåtriktad brud som älskar att fotografera & testa på nya saker. Utmaningar helt enkelt. I bloggen delar jag med mig av mina idéer och foton :)



sv. typ så? hehe jag är med iaf :)

kram

jennifer , 15år



En galen och framåtriktad brud som älskar att fotografera & testa på nya saker. Utmaningar helt enkelt. I bloggen delar jag med mig av mina idéer och foton :)

www.jenniifer.webblogg.se



sv. typ så? hehe jag är med iaf :)

kram

Mickaela

Jag vill gärna vara med :D



Mickaela Wallin, 17 år. Jag älskar allt inom styling så i bloggen blir det mycket skönhetsråd,smink, hår, naglar och kläder samt några gryma låtar då och då.

okej spännande :) tränar du någon speciell gren då eller tränar du allt? :)

Neha

Neha Grundström 20 år. Jag är ingen vanlig tjej för jag är mig. Jag försöker inspirera andra genom att visa att man inte behöver dyr kamerautrustning för att kunna ta bra bilder och lägger upp tips på hur man kan fota och redigera

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Eliin

haha okay, men då måste jag ju bara säga att du missar en sjukt bra serie :)

JOSEPHINE

SV: TACK! :D Din blogg var också söt! :D

fiona

Fiona, 18 år :) finns en beskrivning om min blogg längst upp i högra hörnet :)

Hej! Jag heter Fanny, som mitt bloggnamn antyder, och är en 13-årig modegalen tjej. I min blogg läser du om min vardag i skolan, alla mina underbara kompisar, musik, chill och såklart, kläder!

rolig idé :)

rebecka

hej! du har tidigare följt min blogg

som hette " flickanheterrebecka."

jag har en ny blogg nu som heter

likadant, fast med 2:an på slutet.



och jag undrar om du vill följa

min nya blogg istället för den gamla?:)

jag har iallafall lagt till dig nu, och

det vore suuuper gulligt om du lägger till

mig med :D kram!

Alicia

ok tack :D

mirellash

Mirella, 13år.

jag älskar att dansa och det är också mitt hobby! jag älskar att ta kort och att vara med vänner. I min blogg bjuds det allt mellan himmel och jord.

Hannah 11 år.

I min blogg får ni läsa om vadag, foto och mode.

Ibland kommer ett inlägg om lite udda & roliga saker!

Diimans

Namn: Diman, Ålder; 14 snart 15. Jag har en tvillingsyster och är en ganska snäll tjej! I min blogg får ni se livet från en tvillings sida med text och bilder! :D

ChaaaChaaa.

Vi är två galna tjejer på 16 & 19, vi driver våran blogg tillsammans. Den är iprincip nystartad så det skulle vara grymt skojj att vinna, du vet få lite besökar m.m. Bloggen hadlar ijallafall om en massa crazy funny stuff,



Har eee braaaa <3

Jag vill gärna vara med! Emelie och är 15 år. Älskar att fota och att träna handboll på dagarna. Skolan är sämst och livet är bäst. Tycker det är kul att blogga och att få visa upp sina bilder man tagot och så.

Hoppas du haft en fin dag kram på dej! :D<3

Frida snart 18 älskar att blogga och skriver om mitt liv blandat med mode och tips :D

Jag skulle gärna vilja bli fredagsinspiratör. Jag heter Alva, är snart 14 år, (i november).

Jag älskar att fota och det bästa jag vet är att kunna inspirera andra. har även ett brinnande intresse för att skriva. Det är otroligt härligt att få respons på det man gör, därför vill jag hemskt gärna bli fredagsinspiratör :)

Nenne

Hej! Jag heter Nejra men kallas för nenne. Är 13 år, Jag ÄLSKAR att fota, du inspererar mig ganska så mycket :). När jag blir "stor" skulle jag gärna vilja bli fotograf, men också styla som andrajobb för det är ganska kul att sminka folk osv tycker jag. Jag vill gärna vilja bli fredagsinspiratör för det är alltid kul att se vad folk tycker om mina foton och vad jag borde bättra på. :)

J E S I

MEN TJA! Heter Jessica, är 16 år och bor i Stockholm :) Gillar att fota (fast mest bara typ random bilder inte modellbilder eller bröllop) så visar lite bilder jag tar, skriver lite om vardagen och skriver lite om cheerleading ibland! Ha det bra, pusssss

steph

heter stephanie är 17 år och kommer från huvudstaden stockholm!



jag brinner för allt som har med mode och trender att göra. därför skulle det vara sjukt kul att bli fredagsinspiratör! kram!

jag heter sabine är 12 år & bor i norrköping.

jag älskar fotografering, musik & vara med vänner!

jag har en nikon d3000 och fotar minst varje dag /

varannan dag. jag gillar att fota natur, vatten, människor,

en hel del mer!

Gnag

Jag skulle vilja bli inspiratör!



Jag heter Saga och är 12 år. Jag älska och dansa och i min blogg skriver jag mest om mitt liv men jag fotograferar och skriver även om mode!

I'm in!



Jag heter Mathilda och är snart 14 år, på min fritid dansar jag showdans, fotograferar med min nikon d3000 eller shoppar eftersom mode är en stor del av mitt liv! Och det är ungefär det man även ser i min blogg.

Gud vad jag skulle vilja!



Jag heter Cajsa, är 14 år och bor i Skåne. Mina största intressen är förstås foto, mode och dans. När jag inte gör något av det så äter jag pizza eller umgås med kompisar.

Demitra

Ja deltar!



Mitt namn är Demitra och jag är en finlansvensk tjej på snart 13 vintrar! På fritiden läser jag franska, spelar bas och badminton och fotar med en riktigt bra stenålderskamera från Sony. I min blogg handlar det mest om min vardag, foto och mode! :)

Jag är med :)



Mitt namn är Olivia magnusson och jag är 13år. Jag är en fotogalen och aktiv tjej, om jag inte fotar på min fritid så är jag med kompisar och tränar fotboll :-)

Viktorija , 14år

www.BehindTheCamera.webblogg.se



En galen tjej som älskar att fotografera & testa på helt nya (galna) saker, kameran följer för de mesta med överallt! I min lilla blogg får ni ta del av mina foton och mitt liv i små inlägg och resor :)

Jag heter Johanna, är 17 år och driver fotobloggen shonali..blogg.se. Jag älskar att fotografera, ska starta eget företag och drömmer om att bli en känd fotograf. Min blogg handlar om den resan, samt om min vardag som tonårstjej.

K L A R A

Klara 13 år snart 14



Min lilla blagg handlar om mig och mitt liv. Man får se saker från mitt största intresse fotografera och följa hur mitt liv är under vardagen.

klaradaun.blogg.se . en liten blogg som det regnar bilder i



KRAM

fanny

Fanny 15 år fotograf.

Min blogg handlar om foto, min vardag och allt som faller mig i smaken.

Jag har ett stort foto intresse, under min vardag fotar jag mycket. kram

Amanda

Amanda 15 år.



Jag har inte skrivit blogg så länge och håller fortfarade på att fixa till den, skriver även så mycket som jag hinner.

Jag skrivet om alla olika saker som har hänt, ibland stora och ibland små.



Hoppas du gillar den

kram amanda

jag är gärna med :)



jag är 23 år, bor i gävle. jobbar på hemtjänsten, älskar att foto och har en dotter på 1,5 år. min blogg handlar om min vardag blandat med bra text och bilder. hoppas du gillar den lite iallafall ;) kram

Amanda V, 21 år

Jag driver en blogg som heter Långsvans. Jag har bloggat aktivt på lite olika bloggar sen 2006. Långsvans har jag drivit sen juli 2009 och den utvecklas hela tiden.

Jag lider av posttraumatisk stress och bipolärtsyndrom och äter medicin. Varje dag är en kamp för mig.

Min blogg speglar min inre önskan om att få må bra. Om att få vakna till en ångestfri dag. Till hjälp och inspiration har jag min kamera, en Nikon D3000 och min hund Hamlet som är 1,5 år.

Vänligen,

Amanda & Hamlet

Hejsan!

Jag(Linn) och min kompis har en blogg som vi hoppas ska kunna inspirera andra och kanske väcka nya intressen eller nya musikfavoriter. ^^ Bloggen handlar om japan och dess underhållningsvärld, så vi presenterar olika artister och deras musik och allmänt lägger upp nyheter vi finner är intressanta. Vi vill göra ett slag för japansk underhållning utan att allt behöver vara rosa och handla om hello kitty. ^^

Kanske att du gillar den, och om vi skulle kunna vara inpiratörer en vecka skulle de verkligen vara roligt! :D



Kram kram

hej, jag heter Emilia och jag är 14år. I min blogg så får man ser mina bilder jag har tagit och mina teckningar jag ritar, jag har precis börjat teckna så jag vill visa alla där ute att man måste inte vara bra från början utan det är en väg dit men när man kommer dit så blir bilderna bra. Man lär sig teckniken efter ett tag. Så det var de :)

kram!

Isabell Petersson , 13 år .

Jag är en tjej som lever mitt liv i lilla hålan norrtälje. Där träffar jag kompisar, fotar och tränar och tävlar i gymnastik. I min blogg lägger jag upp bilder som jag fotat med min Nikon D3000 och skriver om min vardag.



http://Isabellpeterssons.blogg.se

Hanna

´Hej Jag är gärna med och tävlar (:



Hanna Hardebring

Jag är en glad tjej på 13 år som älskar att fota,spela tennis. innebandy & rida.

I min lilla blogg får ni följa mig och min vardag med bilder (:

kram

Åh, det skulle vara jättekul att vara inspiratör! :)



Jag heter Maria Hallberg & är 15 år. Är en väldigt glad & uppåt tjej, som ääälskar att skratta, ha kul och skämma ut mig, haha! Ääälskar också att fota & att shoppa/kolla på kläder, vilket också märks väldigt mycket i min blogg. Kram!

Åh, det skulle vara jättekul att vara inspiratör! :)



Jag heter Maria Hallberg & är 15 år. Är en väldigt glad & uppåt tjej, som ääälskar att skratta, ha kul och skämma ut mig, haha! Ääälskar också att fota & att shoppa/kolla på kläder, vilket också märks väldigt mycket i min blogg. Kram!

Hejhej,jag heter ronja lagerqvist.

jag är 12 år som älskar att baka,skriva om min vardag, om mode och om en massa annat.

och detta bloggar jag alltså om i min blogg med text och bilder.



Ha det fint

Victoria, 13år. Jag älskar foto, design och innebandy, och ja det är väl det enda jag skriver om i min blogg haha :)

Olivia

Olivia , 12 år , drömmer om att bli fotograf!

Alma

Alma 13år.

En tjej som går i sjuan i Örebro som verkligen ÄÄLSKAR ATT SKRATTA! Jag älskar även fotboll, ta kort, kläder, vara med vänner & att blogga.

Skulle bli grymt kul om jag blev Fredagsinspiratör!

haha :)

Iris

Tjena! Jag heter Iris och är 13 bast.



Mitt liv går ut på att skratta och ha roligt med kompisar! Jag älskar mig själv precis som jag är, världens största ego med andra ord, och har en förkärlek till Marabou choklad. Mitt liv är rätt galet, och jag älskar musik, foto och hästar!

nellie

Nellie Lindgren 13år äre som skriver!

Jag bor i Umeå, spelar fotboll, hänger med kompisar, skrattar, lever livet!

Min förebild är min mamma. Hon är den som har visat mej hur man ska bete sej, hur man gör för att få en bra utbildning, hon har lärt mej allt i livet.

Jag älskar att sjunga och spela gitarr. Jag spelar på avslutningar etc.

Nu kom informationen lite överallt.

Men hoppas det går bra att läsa ändå.

Kram!

Emma

Vill gärna vara med och delta! :D

Jag är en tjej på 14år som heter Emma. Min blogg heter lillyws.blogspot.com och inom bloggvärlden kallas jag för Lillyw (bloggnamn)

Mina intressen är att fota,va med kompisar och familj, shoppa och att skriva - mest berättelser. I min blogg kan du läsa om min vardag och mitt pyssliga jag ^^ Bloggen är i full gång men vill väldigt gärna ha fler tips som kan göra den bättre och mer intressant att läsa!



Kram!

/lillyw

Jag är gärna med!

Jag är 13 årig tjej som har en passion för bakning, jag heter Fanny och här är min kakburk--->http://fannyskakburk.blogg.se

Jag bloggar om både mat, foto, bakning och saker som händer inom matbloggsvärlden!



Kram Fanny

Jag heter Fanny Maria Gustafsson och är 12 år. En sprallig och fotointresserad tjej som bor i en ort i Gävle, ca 2 timmar från Stockholm! :) Den tiden då jag inte sitter i en skola så är jag med kompisar, dansar, fotar & bloggar!. Gillar mode, och även musik, alltså är jag en sådan som gillar allt möjligt!

Jenny

Hej

Jag heter Jenny o enstamstående med min son som fyller 12 nästa år.

Jag bloggar om mode, älskar skor och bloggdesign tips till kod djungeln.



Jobbar som säljare 5 dagar i veckan o sitter vid datorn på kvällarna när jag gjort klart alla andra mina sysslor som en mamma alltid har=)

Jag heter Maja och jag är 15 år. Mitt största intresse är fotografering och det är det ni får se mest utav i min blogg. Förutom det så bjuder jag också på saker som dagens bild, tips och en massa annat skoj. Eftersom jag är ett stort Twilight-fan blir det en del sådant också!

Kram Maja

Jag heter Emma och är 13år.

Mitt stora intresse är att fotografera och det gör jag med min Nikon D3000.

Välkommen in i min fotoblogg!:)<3

Hej jag heter Jessica och driver bloggen bessica.blogg.se. Jag skriver om min vardag och älskar fotografi. Försöker insperera andra att man inte behöver ha en systemkamera för att kunna ta bra bilder. Gillar även att designa bloggar och pyssla i kodmallar. Lägger in mycket olika roliga tips och diverse inlägg. Kolla in vettja! :D

KRAM!

Isabelle, 14 år, bybelle.se.

Min blogg handlar om min vardag, fotografering och mode. Jag älskar att fotografera och har kameran överallt! Har ett mål med min blogg att kunna vara en bra förebild för andra och att min blogg ska vara lika intressant att läsa varje dag. På fritiden går jag även på cheerleading och sjunger. :)

puss på dig, hejdå!

Anneli Mendez 15 år, annelimendez.blogg.se !

Min blogg handlar om allt möjligt mellan himmel och jord. Jag vill kunna vara en bra förebild för mina underbara läsare. När jag inte bloggar så pluggar jag oftast, ute med vänner eller umgås med min underbara pojkvän. Min blogg har mycket humor och roliga bilder på mig, jag skäms inte att vara mig själv med andra ord. Jag är mitt riktiga jag. Mitt mål i framtiden är att bli psykolog, att hjälpa andra människor får mig att må bra och det är någonting jag älskar.

Det var allt från mig, puss :)

Elin

Jag vill bli! :) Jag heter Elin, 13 år. Jag älskar att fotografera, och att vara med vännerna! :)

Dilin

Dilin,15 år, min blogg handlar om mitt liv och man kan läsa lite om allt! :)

jenny

Jag heter Jenny, 11 år och jag älskar att blogga och vara med mina vänner :) Även att fota och M.M :D kram

Jag heter Miranda Matti och är 12 år gammal.

Jag går i Kulturamaskolan i Hallonbergen.

Mina intressen är att sjunga, fotografera, blogga, dansa, baka, pyssla, lyssna på musik osv.

Under fritiden skriver jag manus och är med kompisar.

Min blogg handlar om min vardag och om annat kul som man vill läsa om. Jag vill kunna vara en förebild för mina läsare. När jag inte bloggar så sitter jag oftast hemma och skriver på min bok som jag håller på med. Boken jag skriver om handlar om mina första andetag, kärlek & åsikter och massa annat personligt /kram

skulle du kunna göra en tomteluva åt mig? :)♥ (som du har på din design)

Lovisa

Jag heter Lovisa, är 12 år, och tar många foton på min blogg, som jag lägger upp, och mycket musik och sånt :)

LOVA

Hej jag heter Lova och är 12 år!

Jag går i Kunskapsskolan och bor i Stockholm.

Jag älskar att sjunga, blogga, lyssna på musik, fota kompisar att resa, att spela teater! :D

Min blogg handlar om min vardag :)

moa

Vilken bra idé att ha en sån här grejsimojs :) där vill jag vara med :D Jag älskar att fotografera och vill verkligen lära mig mer om det! Jag gillar att orientera och är en av Sveriges 5 bästa för min ålder. Jag gillar att lyssna på musik särskilt "halvlugn" musik så som coldplay och one republic osv.. Jag gillar att pyssla och väldigt kreativ av mig. Resa gillar jag oxå :) / - Moa Gustafsson - 14 år - Uddevalla - 8Y Fridaskolan

Josefine Borup,

Ett gymnastik galet flicka på 14 år!

Älskar även att fota, vara med kompisar, familjen

och självklart gymnastik ;)♥

Jag är en tjej på 12 år .

Jag heter Olivia och är en tjej med stora fotografdrömmar!

Jag skulle vilja bli fredagsinspiratör. Jag heter Filippa Cervin och bor i den lilla staden Hjo. Jag är 11 år och mitt liv utanför bloggen är rätt ointressant. Bloggen handlar om min vardag, foto och mode. Såhär vid jul finns en julkalender också :)

ayla

hejsan mitt Namn är Ida. Men jag kallar mig själv för Ayla. För jag diggar namnet. Mitt liv består av att va med kompisar, fota, och ha sjukt roligt på min fritid.

Min blogg hittar du mest bilder! Jag är en sjukt glad tjej på 14 år.



hugs! (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR