100 prenumeranter = överraskning

bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin
Jag lovar er en överraskning vid 100 prenumeranter. Vare sig ni gillar den eller inte tror jag alla som läser min blogg blir glada! ;) Men det får vänta tills 100-gränsen är avklarad! Klicka på ikonerna för att följa mig via bloglovin. Kramar.

A.C

tackar:D

händer ikv då?^^

interesting! ;)

LIENE

sv: min förra helg var väl okej om jag minns rätt:) hehe

Förlåt att jag svarar så sent. Har verkligen fullt upp vare dag.

MADDES



Det är fint med mig. Vad händer ikväll? Kram

Millaaa

sv; hih eller hur ;) allt bra idag? :)

MADDES

Ikväll blir det att kolla på idol och ta det lugnt. Hur har dagen varit? kram

E M M A

sv: okej, ja tittar på tv :P

händer ikväll? :)

hermy

kan du vara snäll och svara på dagens fråga???

LINNEA

aha ok

Daanne

okej, jag måste fixa upp min blogg lite ;)

Sandra

det är bra .. vad gör du?

Kram

A.C

hej:)



nu e jag hemma.. var hos några kompisar innan:)

hopas dagen har gått bra för din del^^



godnatt:D

Följa varandra via bloglovin'?



kramis.

bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

Shiko

Hej!

Du minns väl att du röstade på mig i en sko tävling?

Nu har du och hundra tals andra blivit länkade som jag lovade.



Gå in här för att se alla länkningar:

http://shikos.blogg.se/2010/september/era-lankningar.html



Ha det så bra. <3

Felicia

sv: haha , hatar dyra saker : D e övverraskningen att du avslöjar din identitet ? (a)

Daanne

asså jag har en liten fråga här... ? :D



SVAR: Har följt dig sen länge tillbaka! :)



Hehe. Följer du mig än? XD

överraskningen tack :----)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR