Water #2

Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III

Eftersom vattenbilder verkar vara populära här så slänger jag in två bilder till. Sorry för kvaliteten, de ser överredigerade ut men kvaliteten då man laddar upp bilder på blogg.se blir dåliga om man inte använder "Save for web" och Photoscape har ingen sådan funktion. Hoppas det gillas ändå! :)

Glöm inte att rösta HÄR, din röst är guldvärd! ♥

Felicia

sv: nåjo, ganska mycke ! ;d



fina bilder som vanligt. <3

josefin

svar: jea. du ha fota dendä bilden oxå =)

Josefine

Sv: Så lite så :)

A

Nje jag menar där det står kommentarer och sen kategorin!

Josefine

Sv: Jadå hur är det själv? :D

Josefine

Sv: Va skönt, jag har för det mesta varit med vänner vad har du själv gjort? :)

Lisa

sv; aha, va bra :)

Cajsa

tackar schnygging! :D

sv; tack så jättemycket! :D

Cajsa

tyvärr inte...själv?

SV; Svarar på kommentarer! ;)



Händer i morgon ?

Josefine

Sv: Vad kul :D

Millaaa

sv; så lite så :)

Danno

Superfin blogg! :)

kram

Fina. :D hur har du gjort?^^

Så lite så, tycker bara de är kul att hjälpa till :)

frida

är med en kompis:)

jessica

skit söt blogg verkligen!

kram :D

Jessica

Ååh, skulle vara jättekul att vara med, men har inga bilder på datorn just nu:(

Snygga bilder!

sv: hehe okidoki, jag gör inte mkt :P

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

Måste ta och fota lite vattenbilder snart :) så himla länge sen jag gjorde det, det är ju ganska kul :)

JOSEPHINE

SV: Ja! :)

Abby

Svar: Tack så mycket! Om du tycker min blogg är värd att läsas fler gånger, lägg gärna till mig på bloglovin'. Ha en fortsatt bra dag :)

/Abby

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Jag fotar

Jättesnygga bilder!

Håller med om det där med kvalitén... Det är verkligen botten..

Ebba

Fina bilder!

Laila♥

så cool bild =)

Neha

Snygga bilder:D

Tilda

Du har pc va? :) Vet du någon sida man kan ladda ner photoscape för mac? Skulle betyda mycket,, haha! :)



Grym blogg!

Jag tycker att dem var jätte fin!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR