There's a hand


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Dåligt med inspiration? Lek med självutlösaren, eller... Vad är bättre än att gå in på favoritbloggen och hämta lite inspiration. Det gjorde jag. Hämtat från Tinkerbellas blogg. Hoppas du inte har något emot dessa foton, jag gillade din idé. Hur som helst... Ska läsa lite matematik före det blir dusch och TV. Ha en fin kväll. ♥

Hihi okej :D

sv: :))

Tack så jätte mycket :D

sv: jo det är bra, sjdå? :)

sv;har röstat nu, asfin outfit ju :)♥

lisa

sv: jag röstar varje dag om du påminner mig:)

E M M A

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

Tinkerbella är bra :D

A N N A

sv; jopp, jag röstar på dig alla dagar! :)♥

sandra

fin bild!

sv: härligt :)

sandra

så lite så :)

asså jag förstår att isabella är din favoritbloggare (och nu påpekar jag inte bara bilderna ovan) men du "inspireras" för mycket av henne enligt mig , man kan nästan säga att du härmar henne , annars fina bilder !

sv: inget spc, skola dd ?:)

F R I D A

Haft en bra helg? :)

Bra start på veckan?

hihih ja :P

sandra

de är bra, sj?

Z

Sv: okey hehe ;)

fin blogg :)

- jag röstade på dig :)

steffie

sv: såklart jag hjälper dig med en röst till! :)

Vad händer ikväll då (:?

Anonym

låter bra =)

sv: okejj :)

- så lite så :)

F R I D A

jodå bara bra :)

Vad gördu_?

steffie

sv: ingen fara!

Klart man hjälper till :)

sofia

sv: tackkiis <3

såklart röstar jag på dig varje dag bara du påminner mig om det :D

Linda

Balla bilder!

josefin

Fin bild!

ida

ag röstade igen :D

vsg! hoppas du blev glaa :d

SV; Röstat .

Emma

sv: det var så lite :)

hittar du på ikväll då?

Coolt :D

Följ min blogg är du snäll..

i

Kan du hjälpa mig med min blogg? :)

ida

sv: härligt :D

läget idag då? :D<3

ida

sv: härligt :D

läget idag då ? :D<3

frida

inga problem:)



asfin bild!

Z

Sv: varse ;)

allt bra? :)

sandra

bra bra :)

Frida

Snygga bilder! :)

Anonym

Hej! Jag har redigerat några bilder. Och det vore jätte kul om du kollade på dem! Skulle bli jätte glad om du sa vilken du gillade bäst eller så :)

lugnt! jag röstade nu igen:)

allt bra med dig då?:)

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra måndag? :)

jag gillar bilden, riktigt cool! :D

Snygg bild!

Jullan

Fina foton! :)

va gärna med i min dagens blogg-tävling :)



kram

A

Hur öndrade du färgen på bilden?

mkt snygg bild :)

gillar bilderna! :)

okej ;d




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR