Snyggingar från GT


Jag gillar strumpbyxor. Brukar sällan gå i sådana men nu i höst är det riktigt fint. Antingen till shorts eller till en snygg skjorta. Hett hett hett! Gillar de prickiga som verkar vara populärt i de flesta affärskedjor.

Tycker ni strumpbyxor är snyggt i höst?

svar: Ja precis! :)



vilka snyyyyygga strumpbyxor!

Tilda

Dom var skit snygga! Speciellt den till höger! Fast jag passar inte så bra i sånna tajts tyvärr annars skulle jag köpa.

J E S I

det är snyggt men för kallt nu..

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Dem prickiga var snygga!



SV; Haft en bra dag ?

Ingrid

jag har typ bara strumpbyxor och leggings nuförtiden :)

grymt snyggaaa.

Josefine

härligt de :D jotack bara fint. själv?

dom lite mindre prickarna diggar ja! :D



sV; hehe tack du men denna dagne sög på praoen :D

Millaaa

sv; så lite så ;)

strumbyxor är ett måste i höst!:D

Svar: Okej! :) Vad har du gjort idag då?? :)

Sofie

Hejhej! Spana gärna in min blogg:)



Kram Sofie

JAAA!



Ja men jag skulle ju komma ihåg, och de gjorde jag också :D

frida

okej, fikar och ser på how i met your mother:)

Jag menar vattenbilderna ja. :D



Snygga strumpbyxor :D

Fiona

ja, speciellt med knähöga strumpor över :D

Älskar små prickaiga :D

sv: najs, yes ;)

Lisa

Skulle du inte lägga upp finalisterna igår? :)

E m m y

SV: hehe, jepp :D

That Pic

tack så mycket! :D

josefin

sv: varsågod =)



Fin och mysig blogg du har =) <3

Jag har börjat älska strumpbyxor men har svårt att hitta tröjor som är så pass långa att man kan ha strumpbyxor till :/

Jennifer

Riktigt snyggt :) kan dock bli lite kallt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR