Snygga jackor

H&M har fått in riktigt fina höst-/vinterjackor. Jag gillar speciellt den jackan som är i mitten. Har velat ha en sådan jättelänge, så ska väl se om jag inte beställer en från H&M.

Vilken jacka är din favorit?
Du är bäst om du röstar på mig HÄR! ♥

cccilla

Ooh, jag gillar den till vänster o den i mitten!! :D

Jag röstade! ;)

Jag e bäst! ;)

Therese

Allt bra?:)

Hei-na

fin header kram!

terre

uj va fula :DD

inte min smak!

BAMBII

håller med om att den i mitten är sjukt fin!

E M M A

sv: okej, jag sitter i skolan :P

allt bra idag? :)

Olivia

den till vänster såg ju mysigast ut :)

sofie

Den till vänster ser varmast ut :)

Haft e ´n bra veka :)

en stor pösig jacka! :D

Finfin blogg du har :) Hur är det?

Svar: Okej :) Tränar du någonting? :)

Carolinn

Jag vill ha nummer 1. :) Skitsnygg!

yrsa

jag gillar bubbeljackan mest, har själv en liknande, fast från förra året. den kommer även från hm :) skön som tusan!

ampelos

men alltså va e meningen me att ha en höstjacka när de är vinter?

natalie -

Antingen den i mitten eller till höger =)

Den längst till vänster ser varmast ut, men den till höger, ser snyggast ut :D

allt bra med dig denna underbara fredag? :D

den första har jag beställt =)

Linnea

Jag har jackan i mitten och den är lika snygg och skön som den ser ut! :)

simone

Den klassiska "rockyjackan" är nog min favorit :)

elin

nr 3 är nog favoriten!



vad gör du idag då? :D

Den i mitten var snyggast =D

Linnea Lu

Vad fina bilder du tar :D

SOFIAS

ha en fin dag!

Jag har den jackan som är i mitten :D älskar den!!

Oj vilka snygga jackor. :) Det kommer så mycket snyggt nu när det är höst och snart vinter.



Så hur står det till med dig då?



Kraam.

becka<3

du fotar jätte bra, kan inte du skriva på kommentar på min blogg när du har fototävlingar ? :)<3

Mira

Åh vilken fin blogg du har!



Gå in på min blogg och bli helgens blogg, du får en läkning bara genom att svara på en fråga!



trevlig fredag ;)

madde

sv: hehe, typiskt också. Klart att det ska krångla allting så jag inte kunde skicka in. Aja, hade ändå inte lyckats slå de där bilderna(A) Coola jackor förresten... den där som är till vänster var verkligen något annorlunda, eller det kanske bara är jag som känner så. ;D♥

Ebba

Snygga! Vill ha en ny jacka, täckjacka.

Amina

Första jackan helt klart! Verkar varm och gosig!

Maddiis

¨Hoppas du har haft en bra fredag än så länge :)



Kram Maddiis!

Jessica

Den i mitten :)

Cajsa

jo det är helt okej med mig. själv?

gud, vilken fin blogg!! :'D

That Pic

;)

Sara

Gillar den till vänster bäst! :)

Den mittersta är grymt snygg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR