Question


Självklart tänker man "vad liten mun jag har", "mina ögon är för små" eller något liknande. Men för mig spelar utseendet inte så stor roll. Jag spacklar inte ansiktet med tio lager foundation varje dag eller överanvänder kajalen. Jag jämför mig inte heller med andra, utan jag är mig själv! Nu menar jag inte att på något sätt trycka ner dem som tycker utseendet har stor roll, huvudsaken är ju att man trivs med det själv. Men min åsikt är att "insidan är viktigare än utsidan".

Du röstar väl på mig HÄR? Skulle betyda mest! ♥

Ja det var dom.. :)

Klart att man tänker på isidan!



sv: tack, detsamma :)

That Pic

jag är nöjd med mitt utseende sålänge jag inte har massa pormaskar i ansiktet(vill inte skriva finnar)

Felicia

som du säger, så bryr jag mig inte på det sättet att jag vill ha fejset fullt med smink eller så, men sen när de handlar om mitt hår e ja ganska sådär "viktig" att de ska se bra ut. :D kläder tycker jag också e ganska viktigt för mig själv , att jag liksom vill bry mig om vad jag har på mig. men det är såklart som du säger, det är insidan som räknas ! :)

man tänker väll på det ibland men inte så mycket :)

Moa

Nu ska jag ha en mysig hemma dagg :)

Hannah

Va med i min dagens blogg!

Hannah

- OK varför inte idag :) :P

Hannah

- OK fast du behöver ju bara skriva en kommentar: jag är med :)

Hannah

- OK :) Lovar

sv.ok =) men jag tycker det är ett jämnt startfält i år motför tidigare år...

AMANDA

Nu kör jag en frågestund i min blogg! Ställ gärna en fråga som du vill ha svar på :) Ses där!



Svar på din "dagens fråga": Fattar mig kort... Utseende i sig är viktigt för mig. Jag låter dock inte det ta över min vardag. Trivs med mig själv och mitt utseende. :) Har för mycket annat att tänka på än "ÅH MITT HÅR ÄR FULT"

sv. varsågod :D

tack <3

Hej! vad har du för dig?

sv: hur är läget då? :D kram

söt & fin blogg! :)

jag kan lägga upp ett inlägg om hur jag gjorde det :)



jessica

tack detsamma! :)

Julia

Jag tycker utseendet är viktigt.



Kan du hjälpa mig att komma på ett nytt bloggnamn? Om ditt bloggnamn blir det namnet på min nya blogg så får du en länkning!



Kram!!

. jo det är bra själv ? :D

sv: härligt! jo de är skitbra här!:d

jessica

händer ikväll? :)

sannababy

så lite så! alltid kul att medverka. tack detsamma1

Julia

SV: Det var bra!!

jessica

okej, jag ska dra till en kompis det ska komma massa folk dit :)

Amanda

Precis :) Bra där!

jessica

jadå :) de hoppas jag.

och utséendet spelar roll, men jag är inte alls som förr. då vägrade jag gå ut ofixad, typ i mitt lockiga hår eller utan smink. men det kan jag göra nu, har fått mycket bättre självförtroende med tanke på det. så om man har självfötroende tror inte jag det spelar lika stor roll.

sv. vad bra :D!

SOFIAS

allt bra med dig:)?

Drawings

SV: Ja!



Förresten, vad heter typsnittet du har i headern där det står "my photography dairy"? =)

sminkar mig varje dag till skolan med foundation, puder och mascara. men om jag har suttit hemma en söndag o inte gjort något utan kanske ska till affären sminkar jag mig inte direkt, utan kan dra ut osminkad, höhö :p



sv: så lite så!

Laila♥

ganska stor betydelse =)

Hmm.. klart utseendet är viktigt. Jag skulle aldrig kunna gå till skolan utan att ha fixat till mig lite i allafall. Men sen så kan man ju inte bestämma att födas snygg eller ful.. det viktigaste tycker jag är att man sköter om sig själv, att tänka på vad man har för kläder och sköta sin hygien. Jag bryr mig mer om mitt utseende än om andras. Jag skulle aldrig välja mina kompisar från hur dom ser ut. Bara jag gillar personen så bryr jag mig inte om resten :)

håller med dig :)

När jag känner att jag ser bra ut så mår jag bättre och får bättre självförtroende, så klart det spelar roll (: Sedan bryr jag mig inte så mycket om vad andra tycker - men jag själv vill tycka att jag ser bra ut (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR