Pommes frites

Maten för några dagar sedan - fiskpinnar, french potatoes, sallad.

Hallåja! Skolan, check. Nu ska jag snart börja läsa till matematikprovet. Men före det ska jag äta allt för mycket grillchips och bloggar, besvara kommentarer, twittra och självklart kolla bloglovin! Så ha den fint så hörs vi.

Rösta på mig HÄR och du blir länkad (säg bara till)! :)

vilmaa ;)

vad gott :D

hur mår du idag ?

Therese

Nice! Röstat:)

Åh tack vad söt du är! :) Allt bra?

It's emmi

Det där ser super gott ut! :D

vilmaa ;)

det är bra med mig med ! :D

ska fixa en dagens blogg nu vill du vara med ? :D

isf, håll utkik efter det , det kommer om några minuter !

hur har din dag varit ? :)

Skönt :) nja sådär. Va gör du?

Blir det nån god mat? :)

vilmaa ;)

jag rösta på dig ! :) ♥♥

nu är dagens blogg uppe :D

okej vad bra :))

vi röstar på dej såklart ;P <3

Haha ja det kanske det är :P okej härligt du! :D

Sv: vi har röstat nu :)

blir vi länkade ? ;)

fin outfit :))

Varit till ica och suttit här :P dudå?

linda

ja det är inte kul, men min börjar släppa lite i alla fall! :)

tack så mycket!:)

sv: vad bra :) <3

Åh, gott !



SV; vad bra :D

Det är bra med mig också :)

Okej :) gick det bra i skolan?

Erika

Det där såg gott ut :p



sv: Härligt!

linda

har röstat! :)

Vilken tur! :D var det svårt?

Hehe okej ;D Händer sen?

mk

visst,ska rösta på dej :)

linda

vad snällt, tack själv! :D

Ahh okej :) inte mycket. Vad tränar du?

omg så gott det där såg ut. nu blev jag jättehungrig

mk

aa,har röstat nu :)

så är allt bra då?

Ahaa är du duktig? :)

hhihi okej :P hållt på med den länge?

Oj shit! :D vad är roligast då?

linda

jodå, det är okej, min huvudvärk är nästan som bortblåst! :) själv? :)

Okej :D hihi! :P

Sara

de där såg gott ut :O

svar: har röstat på dig nu :) du kan påminna mig, så kan jag rösta varje dag, din outfit va fin :)

Det var helt sjukt galet underbart!!! :D

Åååååk!! :D Jag var i Hua Hin (min pojkväns familj har hus där) och på Koh Tao, en ö :) Verkligen sjukt fint och helt underbart! :D

linda

härligt! :)

Sara

om du säger vars du är. typ nr eller nått =) ja vet ju inte vem du är av dom där ;P<3

namfon

oh vad gott det ser ut =d

svar: varsågod :)

allt bra?

mk

vrsg, okej va bra :) jo här är de oxo bra..

svar: känner mig inge bra, och jag har varit förkyld i säkert mer än i två veckor >.<

Sofia

ååå vad gott! :)

mk

ja,så vgd?:)

svar: tack! :) va göru?

Nu har jag röstat :D

vad skönt att höra :) jo tack jag mår också jätte bra faktiskt :)



ååh gud vad gott det ser ut, blir riktigt hungrig ju :P

svar: ska snart kolla lite p åtv :)

Det var det minsta jag kunde göra :D

Anonym

var med och tävla om ett korsörhänge på bloggen!:)



http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/october/t-som-i-tavling-i-sammarbete-med-juveliasmyck.html#comment

hittar du på nu då? :)

hejsan, du får gärna vara med och tävla om att bli veckans blogg:) Lycka Till!:D www.annajohannanilsson.bloggplatsen.se

mk

okej,svarar på kommentarer o lyssnar på musik :)

okeej härligt :) jadu det beror väll på vilka serier du vill titta på.. men man borde ju kunna titta på tv4play.se :) men har aldrig gjort det själv så jag vet inte hur det fungerar :p

Em

ser gott ut :D

ayla

sv. jag har röstat :D

sv: jag kan försöka komma ihåg att rösta varje dag, men länka gärna mig ;)

Din fråga / frågor är nu besvarade i ett inlägg!

Del 1 - Blogg



Om du ställde nån fråga om blogg så kika in.

Therese

Så lite så:)

SV; Tack :D

Åhh va gott det se ut :D

Anonym

sv: Jag vet! as liten, stackars honom!

Men vilken kamera tar du dina bilder med ? :)

SVAR TILL ANONYM:

Jag fotar med en Canon EOS 1000D + olika objektiv.



//photolens.blogg.se

frida

okej jag har röstat igen nu:D

mk

ah,justin bieber hihi (A)

Mickaela

Absolut, jag har skickat iväg en röst till på dig nu :)

Linnea♥

SV: Visst kan jag de :) !

sv; tack :D

hehe jaa :D

hittar du på nu då?

jag röstade!

SVAR Jag med :)

Emmamma

TJENAAA :) fin blooogg. vad använder du för program för att göra headern? Puss

E M M A

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

allt bra idag? :)

Carolina

haha så nu ar jag röstat en gång till! Jag gör det imon igen då ;)

sandra

gott!

sv: jag har röstat, igen :))

Gnag

Haft en bra dag? :D

Vilken års tid gillar ud mest (:?

sv: sådär har röstat igen :D hur mår du då?

gott gotti gott gott :)



Kika gärna in på bloggen och svara på dagens fråga.

josefin

Åh jag ÄLSKAR pommes :P

gott!

Mimmi

såg smarrigt ut :D

Neha

Åh pommes, älskar pommes;D

ellen

jag röstade på dig!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR