Ny design, tryck F5!


Uppdaterade designen, dock är den fortfarande under finslipning! :) Men vad tycks? Ha en fin söndagskväll. ♥

Glöm nu inte DETTA, din röst betyder mest!

E m m y

jättejätte fint! =)

TOVE♥

varsee ;)

gör du nu då?(aa'

Gnag

SV; Jättesnygg! :D

Gnag

SV; Varsegod! :D

ida

fett snyggt :)

Svar: Okej! :) Vad gör du nu då?

mycket snyggt! :)



jaadå kollar the vampire diaries ;)

Gud så fint de blev! jag har röstat två ggr, en gång idag och en gång igår :)

Fint de blev :)

sv. Haha okej:)

ange

Tackk, du meed. Supersnygg och mysig höstdesign <3

That Pic

du är min fotoförebild så det är klart :D

That Pic

ja,onlymycamera.blogg.se men jag kände att jag ville lägga upp lite foton då och då men jag gör det på en annan blogg.

That Pic

nämen tackar! :D

jag ska bara fixa bloglovin till den,dock är den bara tillfällig i brist på namn hehe

That Pic

då kanske jag har kvar den ;)

josefin

fin design :)

That Pic

hur gör man sådan meny som du har?



jag har sökt på internet och kollat på designadinblogg.se men inget funkar.vart hittade du beskrivning? ;)

That Pic

mhm,ja det har jag fattat för när jag försökt har det jämt blivit fel..

ida

sv: vsg :)

är sjuk så vet inte "/ förhoppningsvis skola

Millaaa

jätte fint :)

sv; ingen fara :)

ida

sv: ja "/ tack! <3

Julia

Sv: Jag tycker den är jättefin!



Hur har du lärt dig så mycket om design. För jag undrar hur man gör så där att man "delar in" länkarna ;)

vilmaa ;)

jättefin design!

om du undrar... så har jag länkat dig i mina bloggvänner, för jag älskar verkligen dig åoch din blogg ! :D

vilmaa ;)

jättefin design!

om du undrar... så har jag länkat dig i mina bloggvänner, för jag älskar verkligen dig åoch din blogg ! :D

vilmaa ;)

jättefin design!

om du undrar... så har jag länkat dig i mina bloggvänner, för jag älskar verkligen dig åoch din blogg ! :D

vilmaa ;)

jättefin design!

om du undrar... så har jag länkat dig i mina bloggvänner, för jag älskar verkligen dig åoch din blogg ! :D

vilmaa ;)

jättefin design!

om du undrar... så har jag länkat dig i mina bloggvänner, för jag älskar verkligen dig åoch din blogg ! :D

vilmaa ;)

jättefin design!

om du undrar... så har jag länkat dig i mina bloggvänner, för jag älskar verkligen dig åoch din blogg ! :D

fia

tack, vad glad jag blir ! superfin design :-)

Josefine

Sv: Tack så mycket. Du har en väldigt fin blogg :)

Emelie

ehhe jo men visst seru :)

A

Snälla, skulle du kunna ge koden, hur du gjorde att din bloggadress och kommentarerna e störra? Skulle bli så glad!

Lisa

sv; aha, då ska jag göra det igen då :)



Fin design! Hur har du gjort den där bakgrunden? :)

Alma

Sv: Tack :D fin blogg!

Jättefin <3

Erika

Snygg :)

I vilet program använder du utav? =) <3

Vanessa

Din nya design är snygg !!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR